MBNA کیف پول الکترونیکی مسترکارت را ارائه می کند

به عنوان اولین صدورکننده کارت در انگلستان:

بنگاه مالی MBNA اولین صادر کننده کارت در انگلستان است که به مشتریان خود کیف پول الکترونیکی مسترپاس (MasterPass) را ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شاپرک بنگاه مالی MBNA اولین صادر کننده کارت در انگلستان است که به مشتریان خود کیف پول الکترونیکی مسترپاس (MasterPass) را ارائه می نماید. کیف پول الکترونیکی MBNA که توسط مسترپاس پشتیبانی می شود؛ به صورت آزمایشی راه اندازی شده و با امکانات کامل در سال 2015 راه اندازی خواهد شد.

با توجه به راه اندازی این طرح از تابستان 2013 در انگلستان، MBNA این امکان را به مشتریان خود می دهد تا بتوانند اطلاعات کارت های خود را به شکل مطمئن در کیف پول خود ذخیره کنندهمچنین مشتریان می توانند چندین کارت نقدی و اعتباری کارت وفاداری مشتری و حتی آدرس های پستی خود را در کیف پول MBNA، به صورت یک جا و ایمن ذخیره کنند.

در ماه نوامبر، وردپی(Worldpay)، بیش از 20 هزار کسب و کار کوچک و متوسط را به صورت آنلاین راه اندازی کرد و پردازش تراکنش هایی از طریق مسترپاس را پذیرفت. در حال حاضر، 6000 سایت نیز در انگلستان از این امکان استفاده می کنند؛ از جمله آن شرکت ها می توان فروشگاه های بزرگی مانند Currys و PCWorld را نام برد.

مایکل دونالد، مدیر تجاری و تجربیات مشتریان در MBNA اظهار می دارد: «با داشتن یک کیف پول MBNA نیاز مشتریان به وارد کردن جزئیات اطلاعات کارت در هر خرید مرتفع شده و می دانند تراکنش هایی که از طریق سیستم های ما انجام می شوند امن و مطمئن هستند.»

 

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26828&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  27