چه کسی زیرآب بازیکن استقلال را زد؟

از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که ما به این نتیجه رسیده‌ایم که یک ملی‌پوش استقلالی‌ به طرز دهشتناکی (!) مشغول زیرآب‌زنی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ازخبر ورزشی از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که ما به این نتیجه رسیده‌ایم که یک ملی‌پوش استقلالی‌ به طرز دهشتناکی (!) مشغول زیرآب‌زنی است.

این واژه زیرآب‌زنی هم خیلی قشنگ است. ادبیاتی است و یک خاصیتی دارد و ما فکر می‌کنیم یعنی احتمال می‌دهیم که در خون بعضی بازیکنان است و می‌تواند باعث پیشرفت شود! آری، از آنجایی که ما حرف غیر مستدل نمی‌زنیم الان برای شما یک استدلال جور می‌کنیم؛ البته قبول داریم که امیرحسین صادقی با کادر فنی فعلی استقلال و برخی هواداران خاص (!) روی سکوها به مشکل خورده اما این اختلاف سلیقه آن‌قدر نبود که باعث قرار گرفتن کاپیتان آبی‌ها در لیست مازاد شود. با این وجود چنین اتفاقی افتاد و امیرحسین صادقی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت تا خیلی‌ها از خود بپرسند چه کسی زیرآب امیرحسین را زد؟ از ما نشنیده بگیرید اما می‌گویند طرف یک ملی‌پوش استقلالی است که اخبار اردوی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی و زمزمه‌های در گوشی را به تهران راپورت داده است. در واقع ماجرای شوخی یکی از استقلالی‌ها و گفتن جمله «وایبر می‌زنم جواب نمی‌دی…» و متلک یکی دیگر از ملی‌پوشان به یک بزرگوار را همین آقا لو داده است! اتفاقی که گفته می‌شود باعث دلخوری اغلب ملی‌پوشان شده که چرا اخبار خصوصی اردوی تیم ملی را به گوش دیگران می‌رساند و …

با شنیدن حکایت بالا یاد یک داستان نه چندان قدیمی اما جالب افتادیم. یک بازیکن یک زمانی لطف کرد و حرف‌های خصوصی سیدمهدی رحمتی را به گوش جواد نکونام رساند تا استارت اختلاف عمیق این دو بازیکن معروف زده شود. هنوز فراموش نکرده‌ایم دامنه این اختلافات به قدری بالا گرفت که به خداحافظی عجولانه‌ سیدمهدی رحمتی انجامید تا این دروازه‌بان جام‌ جهانی را از دست بدهد و در تمام این ماجرا رد پای یک ملی‌پوش استقلال در میان بود. بازیکنی که بیشترین بهره را در دعوای بی‌دلیل رحمتی و نکونام و سپس رحمتی و کروش برد!

نتیجه‌گیری اخلاقی: چیزی که عوض دارد گله ندارد!

نتیجه‌گیری نهایی: همیشه پای یک ملی‌پوش استقلال در میان است!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  ⁄    =  11