توصیه قلعه‌نویی به بازیکنان استقلال

در ابتدای تمرین استقلال امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان به مدت پنج دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: ما پنج ماه مهم پیش رو داریم و از شما می‌خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. برنامه مشخص برای آمادگی بدنی خودتان داشته باشید و در تمرینات با قدرت شرکت کنید.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در ابتدای تمرین استقلال امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان به مدت پنج دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: ما پنج ماه مهم پیش رو داریم و از شما می‌خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. برنامه مشخص برای آمادگی بدنی خودتان داشته باشید و در تمرینات با قدرت شرکت کنید.

سرمربی استقلال ادامه داد: جبران 5 امتیاز در ادامه لیگ کار سختی نیست و اگر اشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنید، 3-4 هفته پیش از پایان فصل قهرمانی را جشن می‌گیرید. همانطور که گفتم برای طی کردن این مسیر باید یکدل باشید و به این فکر کنید که قهرمانی شما باعث خوشحالی هواداران  و برای خودتان هم یک افتخار محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تمجید از سجاد شهباززاده عنوان کرد: جا دارد از شهباززاده هم تشکر کنم. او با توجه به دعوت نشدنش به تیم ملی خیلی سریع به تمرینات اضافه شده و حتی به من روز پنجشنبه زنگ زد و گفت که می‌خواهد به تمرین بیاید اما به او گفتم که استراحت کند و از امروز کنار ما باشد. همه شما بازیکنان باید برایتان موفقیت استقلال مهم باشد و با تمرین کردن به سمتی بروید که باعث خوشحالی مردم شوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  80