بازیکن چپ پای ملی پوش در آستانه پیوستن به پرسپولیس

مدافع چپ تیم ملی عراق به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به ایران خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس به زودی با دفاع چپ تیم ملی قرارداد امضا خواهد کرد. ضرغام اسماعیل داود القریشی دفاع چپ تیم ملی عراق است که سخت مورد توجه حمید درخشان قرار گرفته و از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده مقدمات جذب این بازیکن را فراهم کنند.

القریشی فقط 20 سال سن دارد اما با این حال 18 بازی ملی در کارنامه فوتبالی این بازیکن دیده می‌شود و در آخرین بازی تیم ملی عراق که مقابل تیم ملی ازبکستان بود در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش حضور داشت.

مدافع چپ 20 ساله عراقی از سال 2010 در تیم الشرطه عضویت داشته و برای این تیم تا کنون 10 گل به ثمر رسانده است. او قابلیت بازی در پست دفاع چپ و هافبک چپ را دارد اما در اکثر بازی‌های تیمش به عنوان مدافع چپ به میدان رفته و در حقیقت قرار است در پرسپولیس هم در این پست بازی کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از فردا (چهارشنبه) مقدمات لازم را برای سفر القریشی به تهران انجام خواهند داد تا وی بتواند هر چه سریع‌تر قراردادش را با پرسپولیس نهایی و در تمرینات این تیم شرکت کند.

مدافع مدنظر درخشان قرار است تیم ملی کشورش را در بازی دوستانه ایران مقابل عراق همراهی کند و احتمالا تا آن موقع کار پیوستن او به پرسپولیس نهایی شده است.

القریشی قرار است جانشین میثم حسینی در پرسپولیس شود، هر چند یک بازیکن استرالیایی و یک مدافع فلسطینی هم به درخشان معرفی شده اما نظر سرمربی سرخ‌پوشان روی بازیکن عراقی است تا سهمیه آسیایی پرسپولیس با جذب وی اختصاص یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6