همکاری مایکروسافت و آیدیا سلیولار، برای صورتحساب حامل در فروشگاه ویندوزفون

مایکروسافت با همکاری یک اپراتور شبکه موبایل هندی به نام Idea Cellular سرویس صورت حساب حامل را در فروشگاه ویندوزفون به مشتریان اپراتور مخابراتی ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک مایکروسافت با همکاری یک اپراتور شبکه موبایل هندی به نام Idea Cellular سرویس صورت حساب حامل را در فروشگاه ویندوزفون به مشتریان اپراتور مخابراتی ارائه می کند.

بر اساس این توافق نامه، مشترکین نیازی به کارت های اعتباری ندارند و هیچ گزینه پرداخت الکترونیکی دیگری برای خرید محتوای الکترونیکی مورد نظر آن ها لازم نیست.

هم چنین مایکروسافت، از همکاری خود با یک اپراتور موبایل در چین، کلارو (Claro) در برزیل و وری زون وایرلس (Verizon Wireless) در ایالات متحده نیز پرده برداری کرد. این همکاری ها نیز به منظور ارائه خدمات صورت حساب حامل به مشتریان ویندوز فون روی این شبکه ها می باشد.

با استفاده از گزینه صورت حساب حامل، مشترکین می توانند با استفاده از گوشی های ویندوزفون خود، اپلیکیشن های مورد نیاز و یا هر محتوای الکترونیکی دیگری را از فروشگاه ویندوزفون خریداری کرده و هزینه آن به صورت حساب خریدهای بعدی اضافه شود و یا از حساب طرح پیش پرداخته آن ها کسر گردد.

 

منبع : http://www.thepaypers.com/mobile-payments/idea-microsoft-partner-for-carrier-billing-for-windows-phone-store/757886-16

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄    =  28