تبلیغ اندی مورای برای حامی مالی باشگاه تاتنهام

اندی مورای تنیسور مطرح اسکاتلندی با کمپانی آندرآرمو تولیدکننده پوشاک ورزشی و حامی مالی باشگاه تاتنهام قراردادی 4 ساله امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، کمپانی آمریکایی آندر آرمو در زمینه تولید پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این کمپانی سالهای متوالی حامی مالی باشگاه فوتبال تاتنهام بوده است و حالا با اندی مورای تنیسور مطرح اروپایی قرارداد همکاری امضاء کرد.

براساس این گزارش، آندر آرمو طی 4 سال آینده لباس ورزشی مورای در مسابقات و تمرینات را تأمین می‌کند. اسپانسر قبلی مورای که لباس ورزشی او را تأمین می‌کرد کمپانی آدیداس بود اما افت نسبی این تنیسور در رقابت‌های سال 2014 موجب شد آدیداس دیگر تمایلی به همکاری با مورای نداشته باشند.

در قرارداد جدید، آندر آرمو حق دارد اگر رتبه جهانی مورای سقوط کرد آنان هم از مبلغ قرارداد کم کنند.  
 
در میان تنیسورها، راجرندرر سوئیسی بیشترین میزان حمایت مالی را از نایک دریافت می‌کند. به موجب قرارداد 10 ساله فدرونایک، این تنیسور در مجموع 140 میلیون دلار پول دریافت خواهد کرد. نفر بعدی نواک جوکوویچ است که از شرکت ژاپنی اونیلکو سالانه 27/6 میلیون پوند کمک مالی دریافت می‌کند.

جوکوویچ هواداران را در دوحه غافلگیر می‌کند
 
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان قصد دارد در مسابقات دوحه قطر که اولین رقابت رسمی او در سال 2015 محسوب می‌شود، در هر 2 بخش یک نفره و 2 نفره شرکت کند.  
 
قرار است تنیسور صربستانی در رقابت‌های تنیس دوحه در کنار فیلیپ کرانیویچ هم‌وطن خود یک تیم تشکیل دهند. جوکوویچ فقط در 4 مسابقه 2 نفره در سال 2015 شرکت می‌کند و مابقی زمان خود را برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات یک نفره متمرکز خواهد کرد.

جالب آنکه مرد شماره یک تنیس جهان فقط یک مرتبه آنهم در مسابقات لندن سال 2010 به قهرمانی در بخش تیمی- دونفره- دست یافت.  
 
جوکوویچ و دیاکویچ سال گذشته در 2 مسابقه تیمی شرکت کردند که در هر کدام به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

رافائل نادال تاکنون 3 مرتبه در رقابت‌های بخش 2 نفره تنیس قطر به قهرمانی رسیده و حالا نوبت جوکوویچ و هم تیمی‌اش است تا این قهرمانی را تجربه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  12