تفاوت بوندسلیگا و سری آ از دیدگاه بن عطیه

مهدی بن عطیه مدافع تازه‌وارد بایرن مونیخ به توضیح تفاوت‌ آشکار میان فوتبال در بوندسلیگا با آنچه در سری آ ایتالیا وجود دارد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال مهدی بن عطیه تابستان امسال به جمع باواریایی‌ها پیوست و تحت هدایت پپ گواردیولا توانسته به صدر جدول بوندسلیگا راه یابد.

بن عطیه پس از تجربه‌ بازی در فوتبال آلمان به مقایسه آن با آنچه درسری آ ایتالیا دیده بود پرداخت و گفت: در ایتالیا تمامی تیمها حتی آنانکه در سطح متوسط قرار دارند به دنبال دفاع مطلق در مقابل تیمهای صاحب‌نام هستند و این موضوع حتی از سوی رودی‌گارسیا سرمربی تیم آ اس رم هم مورد انتقاد قرار گرفته است اما در آلمان و رقابتهای بوندسلیگا وضع کاملا فرق می‌کند.

تیم‌های قعر جدول هم به پیروزی در هر بازی فکر می‌کنند طی هفته‌های اول خیلی متعجب شدم وقتی دیدم تیمهای کوچکی در بوندسلیگا برای رویارویی با بایرن به شهر مونیخ می‌آیند و همگی انگیزه پیروزی مقابل تیم صدر جدول را دارند اینجا فوتبال به طور حرفه‌ای دنبال می‌شود و کمی با هدف فقط باقی ماندن در لیگ به بازی نمی‌پردازد.

ابراز دلتنگی بن عطیه برای هم تیمی‌های سابق

بن عطیه در بخش دیگری از صحبتهایش به ابراز دلتنگی برای هم تیمی‌های سابق خود در باشگاه رم پرداخت و گفت: من همه دوستانم را در رم گذاشته و به اینجا آمده‌ام دلم برای همه آنان تنگ شده.

بر اساس این گزارش آ اس رم در رقابتهای فصل گذشته سری آ فرصت قهرمانی را داشت اما در نهایت این تیم یوونتوس بود که جام قهرمانی را بالا سر برد.

بن عطیه با اشاره به این موضوع گفت: فصل گذشته امکان قهرمانی برای رم وجود داشت اما یوونتوس تیم قوی‌تر بود آنان شایسته کسب این عنوان بودند امیدوارم رم در این فصل به قهرمانی سری آ برسد آنان خیلی سخت کوش هستند و اطمینان دارم می‌توانند این فصل نتیجه زحماتشان را ببینند.

لازم به ذکر است آ اس رم با 36 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رتبه دوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد امتیاز لاتزیو به عنوان تیم سوم جدول دارای 27 امتیاز است و به نظر می‌رسد جبران این اختلاف امتیاز برای آنان دشوار باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  ⁄    =  47