مجلس در واگذاری استقلال و پرسپولیس اشتباه کرد

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: طبق قانون تجارت این دوباشگاه ور شکسته هستند در باشگاهی که نه مجمع آن برگزار می شود نه هیئت مدیره آن هیئت مدیره قانون مندی بوده اگر می گویند می خواهیم به بخش خصوصی واگذار کنیم، پس شعار اینکه عنوان می کنند می خواهیم به تعاونی ها واگذار کینم چه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: طبق قانون تجارت این دوباشگاه ور شکسته هستند در باشگاهی که نه مجمع آن برگزار می شود نه هیئت مدیره آن هیئت مدیره قانون مندی بوده اگر می گویند می خواهیم به بخش خصوصی واگذار کنیم، پس شعار اینکه عنوان می کنند می خواهیم به تعاونی ها واگذار کینم چه می شود.
این روزها در شرایطی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه رقابت های جام ملتهای آسیا به استرالیا سفر کرده است که می توان گفت شرایط فوتبال در ایران بحرانی است و هر روز خبرهای ناخوشایندی از درون فدراسیون فوتبال شنیده می شود.

به نظر می رسد این شرایط کار را برای ادامه کفاشیان برای همکاری با فدراسیون دشوار کرده است و این احتمال وجود دارد که بعد از رقابت های جام ملت‌های آسیا شاهد استعفا یا برکناری وی توسط مجمع باشیم. از سوی دیگر نیز وضعیت نابسامان سرخابی ها پایتخت و ماجرای خصوصی سازی این دو تیم مزید بر علت شد تا با دعوت از امیر رضا واعظ آشتیانی در خصوص آخرین شرایط فوتبال و بحث خصوصی سازی تیم های پایتخت به گفتکو بپردازیم متن گفتگوی شبکه اطلاع رسانی دانا با مدیر عامل سابق باشگاه استقلال را در زیرمی خوانیم:

امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره بحث خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا می توان واقعا این دو باشگاه را واگذار کرد یا خیر اظهار داشت: ما در ایران هیچ تعریف و منطقی درباره بحث خصوصی سازی نداریم در قانون اساسی آمده است که اقتصاد ایران مبتنی بر اقتصاد مقاومتی،خصوصی و تعاونی است اما باید گفت ما چقدر در تعاونی کردن فعالیتها موفق بوده ایم.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: بحث خصوصی سازی از دهه هفتاد کلید خورد؛البته این خصوصی سازی بیشر شبیه شخصی سازی بود تا خصوصی سازی به نظر من علت اینکه در آن زمان شخصی سازی انجام گرفته بود این بود که استراتژی تعریف شده برای این کار وجود نداشت ما در بخش صنعت در همان مقطع ضربه های زیادی خوردیم،آقازادگی و پولهای بی شمار از همان سال ها به دلیل عدم نظارت و ساختار نامناسب اتفاق افتاد.

بحث خصوصی سازی در دولتهای مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی

واعظ آشتیانی تصریح کرد: امروز هم می بینیم که بحث خصوصی سازی در دولتهای مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی از آن استفاده می شود و هیچ منتطقی و استدلالی درستی هم در این رابطه وجود ندارد. جالب است بدانید در دهه 70 استقلال و پرسپولیس اصلا متعلق به دولت نبود بلکه متعلق به نهاد بود.

وی گفت: جدا از بحث اینکه دوتیم خصوصی شوند واقعا بنده تعجب می کنم از دولتمردان و نمایندگان مجلس که چه طور یک دفعه به این نتیجه رسیدند که این دوتیم را بدون بستر مناسب،بسته های حمایتی تعریف شده و خیلی از عوامل دیگر خصوصی کنند چرا ما در دهه 70 در بخش خصوصی نتوانستیم به آن نتایج دلخواه برسیم البته در هرکاری یک چالش هایی وجود دارد ولی این چالش واقعا گسترده بود و این نشان می دهد که کارهای ما بدون مطالعه و بدون کارشناسی است.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: ما یک اصطلاح در صنعت داریم که می گوید راه بنداز جا بنداز یعنی شما یک کاری انجام بده بعد درباره آن فکر خواهیم کرد این یعنی که ما آموزش ندیده ایم که قبل از عمل فکرکنیم مشورت کنیم و کار کارشناسی انجام دهیم تا به مشکل نخوریم.

مجلس در واگذاری استقلال و پرسپولیس راه را اشتباه رفته است

واعظ آشتیانی تصریح کرد: بنده معتقدم همین یاد نگرفتن ها است که امروز منجر به آن شده است که حتی مجلس هم به خطا برود، شما ببینید در ارتباط با واگذاری استقلال و پرسپولیس اصلا کار کارشناسی در مجلس انجام نمی شود فقط می گویند چون این دوباشگاه دولتی هستند پس ما باید آن را بفروشیم.

وی افزود: اصلا شما این دو باشگاه را بفروشید چه چیزی دارند که می خواهید آن را بفروشید ثروتی دارند،منابع درآمدی دارند واقعا چه سودی این دوباشگاه دارد که می خواهند آن را بفروشند، چه اتفاقی افتاده است که چنین فکرهایی پیش می آید که دولتها شعار فروش می دهند و مجلس باور می کند که باید حتما این کا را انجام دهد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: بنده اعتقاد دارم که مجلس باید در بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس تجدید نظر کند به این دلیل که فکر می کنم دستهایی در کار است که این دوباشگاه را به روزی بیندازند که دولت نگران شود که چون این دوباشگاه به این روز افتاده اند در خواست پول مفت کنند . بنده بازهم فکر می کنم این قضیه هدفمند بوده است علتش هم این است که افرادی را انتخاب کرده اند که به لحاظ مدیریتی ناتوان بوده اند.

وی در ادامه گفت:به همین دلیل این دوباشگاه به سمت و سویی رفته است که هم دولت و هم مجلس به هراس افتاده اند و می خواهند آنها را واگذا کنند.شما ببیند وزارت ورزش نتوانسته است بر اعمال مدیریت در این باشگاهها نظارت دقیق داشته باشد،دستگاهای نظارتی متاسفانه به این دوباشگاه از لحاظ کارشناسانه نگاه نکردندبلکه به نظر من یا سیاسی نگاه کردند یا سلیقه ای.

چرا سوء مدیرت و عدم نظارت را می خواهید با فروش این دوباشگاه حل کنید

واعظ آشتیانی تصریح کرد: اتفاقا امروز باید مجلس از دستگاه نظارتی و مسئولان دولتی این سوال را می کرد که این دوباشگاه چرا باید به این روز بیفتند که بدهی های میلیاردی داشته باشند، مجلس حق نظارتی داشته است چرا از این حق استفاده نمی کند.

وی افزود: باید گفت علتش این است که خود مجلس هم آلوده به این موضوع شده است وقتی مجلس نماینده اش عضو هیئت مدیره باشگاه می شود معنی و مفهوم آن این است که "آقای وزیر بنده از از قوه نظارتی و قانون گذاری خودم استفاده می کنم و هر اتفاقی که دراین باشگاه افتاد می روم لابی می کنم و مشکل را حل می کنم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: فصل گذشته منجر به این شد که تغیراتی در این باشگاها به وجود بیاید شما اگر به مصاحبه های اعضای هیئت مدیره این دوتیم نگاه کنید می بینید که برخی از اعضای هیئت مدیره مصاحبه می کنند که کار مدیر عامل اشتباه بوده است و یا باید با نظرات ما این کار انجام می گرفت.

وی تصریح کرد: اگر اعتقاد آنها این است که قانون تجارت وجود دارد بر اساس این قانون چرا این گونه اتفاقات افتاده است و بودجه بیت المال ضایع شده است و هیچ کس نظارتی هم نکرده است؛ اینجاست که مجلس باید ورود پیدا کند، چون مجلسی ها ار حق خودشان دفاع نکرده اند حالا می خواهند این دوباشگاه رابفروشند.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: دلیل فروش این دوباشگاه این است که دیگر جیره خوار دولت نباشند این نشان می دهد که دولت و مجلس نتوانسند در نظارت و اداره این دوباشگاه موفق عمل کنند چرا سو مدیرت و عدم نظارت را می خواهید با فروش این دوباشگاه حل کنید.

مخالف واگذاری استقلال و پرسپولیس نیستم

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: بنده مخالف واگذاری این دو باشگاه نیستم ولی با کدام بستر می خواهند آنها را واگذار کنند؛این دوباشگاه برند هستند و برند این دوباشگاه قطعا به فروش می رسد شما اسم این قدام را واقعا خصوصی سازی می گذارید.

وی در ادامه گفت: سهم باشگاه استقلال و پرسپولیس اول برند آنها است و دوم امتیاز در لیگ جز این چیز دیگری وجود ندارد؛اما نکته مهم این است که یک روز می گویند می خواهیم سهام این دوباشگاه را به هواداران بدهیم،یک روز می گویند که بخشی از آن را به پیشکسوتان واگذار خواهیم کرد یک روز دیگر می گویند که در بورس واگذار می کنیم واقعا خودشان هم نمی دانند که چه کاری می خواهند انجام دهند.

طبق قانون تجارت این دوباشگاه ور شکسته هستند

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: اگر می خواهید به هواداران بفروشید این باشگاه ها قابلیت ندارند که به هواداران فروخته شوند،طبق قانون تجارت این دوباشگاه ور شکست هستند در باشگاهی که نه مجمع آن برگزار می شود نه هیئت مدیره آن هیئت مدیره قانون مندی بوده اگر می گویند می خواهیم به بخش خصوصی واگذار کنیم پس شعار اینکه عنوان می کنند می خواهیم به تعاونی ها واگذار کنیم چه می شود.

وی در ادامه افزود: حالا فرض بگیریم که تمام این راهها را دوستان رفته اند و مشکلی هم نیست پس تکلیف بدهی ها چه می شود آیا در تمام شرکتها و کمپانی ها که زیان های میلیاردی دارند از تخلفات این افراد به راحتی کذشت می شود. آقای رئیس هیئت مدیره ای که می گوید نماینده مجلس بوده و نظارت کرده است تکلیف این دسته از افراد چه می شود.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: مدیری که 18 ماه باشگاه را با سرپرستی اداره کرد کدام دستگاه نظارتی با آن برخورد کرده است، یا مدیر عاملی که حساب رسمی یک باشگاه را تعطیل کرده است و حساب شخص راه انداخته چه مرجع قانونی با آنها برخورد کرده است همه این موارد باید پاسخ داده شود. واقعا چه اتفاقی افتاده است که یک باشگاه با یک میلیارد و پانصد میلیون تومان زیان انباشته تبدیل به 80 میلیارد تومان بدهی می شود که 35 میلیون آن زیان انباشته است.

کسانی که بیت المال را ابزار شهرت طلبی و جاه طلبی خود کرده اند باید پاسخ گو باشند

واعظ آشتیانی تاکید کرد: واقعا چه کسی باید پاسخگوی این سوالات باشد آیا لابی پشت قضیه است این موارد قبل از خصوصی سازی باید پاسخ داده شود، اگر این مدیران موفق بوده اند باید از آنها تقدیر کنند اگر هم ناموفق بوده اند بیایند سوال کنند که چرا بیت المال را ضایع کرده اند.

وی افزود: به نظر من مجلس باید پاسخ دهد نه دولت،چرا همه این پاسخ ها را در لوای فروش حذف می کنند آیا این پاک کردن صورت مساله نیست فروش استقلال و پرسپولیس طرح خود مجلس بوده است و ربطی به دولت ندارد اگر مجلس اشتباه کرده است باید از اشتباه خود برگردد .

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: کسانی که بیت امال را ابزار شهرت طلبی و جاه طلبی خود کرده اند باید پاسخ گو باشند، بنده پیشنهادی دادم با این عنوان که دولت لایحه به مجلس بدهد و از مجلس وقت بخواهد و بگوید با مشارکت مجلس و دستگاههای نظارتی این دوباشگاه را دست مدیران توانمند می سپارم و حمایت می کنم و ظرف سه سال آینده این دوباشگاه را تبدیل به باشگاههای سوده می کنم.

واعظ آشتیانی افزود: ما هنوز نتوانسته ایم در این مملکت تعریفی از هوادار ،تماشاگر و طرفدار داشته باشیم، امروز استقلال و پرسپولیس برای بازیهای خانگی خود حداقل 30 میلیون تومان اجاره پرداخت می کنند و جالب تر اینکه که با 500 نفر تماشاچی باید گفت کجای این کار توجیه اقتصادی است؛چه اتفاقی افتاده دراین فوتبال افتاده است که کار به این شکل پیش می رود.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده فکر می کنم که اگر دولت این لایحه را مدیران خردمند وآگاه بدهد می تواند تاثیر گذار باشد وقتی در ورزش ما متاسفانه متر و معیاری برای ارزیابی مدیر موفق و ناموفق وجود ندارد شما چه انتظاری دارید که کار از این بهتر شود.

در ایران شب می خوابند و صبح بلند می شوند می گویند فوتبال حرفه است

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اظهارداشت: در ایران شب می خواند و صبح بلند می شوند می گویند فوتبال حرفه است به طبع آن رشته های دیگر هم اعلام می کنند که ماهم لیگ حرفه ای داریم، جالب است که هیچ مرجع قانونی هم از انها نمی پرسد که بر چه اساسی می گویید حرفه ای این نشان می دهد که ما اصلا به کار کار شناسی اعتقاد نداریم.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد:باید این نکته را بگویم که متولیان اجرایی در کشور اصلا باوری به ورزش ندارند ورزش برای مسولین دست چندم است. در دنیای حرفه ای متولیان امر اولویت اولشان ورزش است آنها معاملات خودشان در سطح کلان در دنیا را از طریق ورزش جابه جا می کنند.

وی گفت: در تطلاطم های اقتصادی دنیا که ضررهای هنگفتی هم به وجود آورد شما ببینید تنها اقتصادی که سرپا بود اقتصاد ورزش بود. باور دنیا این است که انسجام ملی به وسیله ورزش انجام می شود در مسابقات جام جهانی برزیل تا قبل از اینکه مسابقات برگزار شود هر روز مردم برزیل در خیابانها بودند و تظاهرات می کردند آیا الان شما خبری در این رابطه دارید پس باید گفت این نگاه یک نگاه اقتصادی و سیاسی است.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تاکید کرد: متاسفانه ما خودمان را غرق در مسائل سیاسی کرده ایم از پتانسیلی که در ورزش ،اقتصاد،فرهنگ داریم خودمان را محروم کرده ایم و به خاطر همین محرومیت نمی توانیم از این ابزار قدرتمند استفاده کنیم.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: مسئولان ما نگاه عالمانه به ورزش ندارند نگاه مسئولان ما به این شکل است که فلان مسوول برود در اردوی تیم ملی و دو تا شوت بزند و بگوید بودجه ورزش را افزایش می دهیم،مشکل ورزش ما پول نیست مشکل ورزش ما مدیرت آن است این بودجه ای که فدراسیونها می گیرند بخش اعظمی از آن به خاطر بی کفایتی برخی از مدیران هدر می رود.

مطرح شدن لقب هایی مانند جادوگر،ژنرال،سلطان، واقعا جای تاسف دارد

وی در خصوص اینکه چقدر به این موضوع اعتقاد دارید که ارزیابی مدیران برد در دربی است اظهار داشت: یکی از مشکلات ورزش ما نگاه نتیجه گرایانه است نتیجه گرایی خوب است ولی در کنار نتیجه گرایی بایدفاکتور های دیگر هم داشته باشیم ،افرادی که به عنوان مدیر در تیم ها حضور دارند باید بگوییم بنده حتی آنها را به عنوان مبصر هم قبول ندارم هنوز معنی و مفهوم برنامه استرا تژیک را نمی دانند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: اینکه مدیر عاملی دربی را ببرد موفق بوده است و ببازد ناموفق اینها حرفهای بی ارزشی است که برخی از رسانه ای زرد منتشر می کنند. شما ببینید در رسانه های ما کسی پیدا می شود درباره مسائل استرا تژیک چیزی بنویسد در واقع مردم را تربیت کرده اند به خواندن مطالب زرد.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: همه چیز در ورزش شده است حاشیه اسامی های مختلف و عجیب غریب از قبیل جادوگر،ژنرال،سلطان که واقعا جای تاسف دارد و رسانه هایی که به دنبال این گونه مسائل هستند می گویند که مدیرانی موفق هستند که دربی را ببرند.

وی افزود: متاسفانه فقط در ایران می تواند اتفاق بیفتد که یک تیم قهرمان شود ولی باشگاه ورشکست شود پولی که الان ما به بازیکنان خود می دهیم از بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی هم بیشتر است ولی چه حاصلی دارد اینها همه نشان می دهد که ماهیچ استراتژی تعریف شده ای نداریم.

کفاشیان با اهرم فیفا رئیس فدراسیون فوتبال است

وی در خصوص اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و همچنین عملکرد فدراسیون کفاشیان اظهار داشت: کفاشیان به اعتقاد من فرد خوش شانسی است؛ من در هیچ دورانی فدراسیون فوتبال را به این پاشیدیگی ندیده بودم. دوستان فکر می کنند که اگر قرار است انضباط برقرار کنند باید حتما کمیته انضباطی تکلیف را روشن کند این نشان دهنده این است که هنوز این افراد ورزش و به خصوص فوتبال را نشناخته اند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: واقعا باید باید تاسف خورد که ورزش این مملکت دست چه کسانی افتاده است چه بسا اگر به دست مدیران خلاق قرار می گرفت به مراتب وضعیت ما بهتر از این بود،به این دلیل می گویم که کفاشیان خوش شانس است چون نتیجه هایی که گرفته است واقعا شانسی بوده وقتی فدراسیون فوتیال ما بهترین فدراسیون سال می شود قطعا پشت پرده آن مسائل سیاسی و فرا ملی است.

واعظ آشتیانی افزود: کفاشیان با اهرم فیفا در حال حاظر رئیس فدراسیون فوتبال است ولی ما یاد نگرفته ایم که عزت مملکت خود را به حمایت افراد بیگانه گره نزنیم؛ در کشور های دیگر به انتخاب شدن رئیس فدراسیون خود به خصوص فوتبال حساسیت نشان می دهند این طور نیست که هرکسی رئیس فدراسیون شود و به آن کاری نداشته باشند. بنده اگر وزیر ورزش بودم کفاشیان را برکنار می کردم البته با ادبیات خاص خود کفاشیان که ادعا دارد مستقل است چرا به سمتی رفته است که تغییرات در آن پیاپی انجام می شود.

در فدراسیون فوتبال پیام تبریک برای اسرائیل می فرستند

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: انتخاب این هیئت رئیسه به نظر من بسیار ضعیف بود شما بروید بررسی کنید که در کشور های دیگر افرادی که انتخاب می شوند چه افردای هستند،یا اقتصادی هستند،یا فرهنگی در کل اثر گذار و دارای فکر هستند.

واعظ آشتیانی تاکید کرد: شما در فدراسیون فوتبال ایران می بینید که بایت سال نو میلادی پیام تبریک برای اسرائیل می فرستند بعد می گویند که از دستمان در رفت، باید گفت تا زمانی که در این مملکت بگویند فوتبال را به فوتبالی ها بدهیم این ورزش ره به جایی نخواهد برد،در حال حاضر رشته هایی هم که برخی از ورزشکاران در آن رئیس فدراسیون هستند حال و روز خوشی ندارند.

وی در ادامه افزود: این را هم باید بگویم که اصلا قبول ندارم که هر فردی که از راه رسید بیاید و در ورزش مدیر شود ما باید از افرادی در ورزش استفاده کینم که اقتصاد و فرهنگ بفهمند مگر هر کسی پول دار است عقلش بیشتر است اگر این طور بود که همه اقتصادانها باید پول دار می شدند.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: بنده معتقد هستم که نباید افرادی که از قد کوتاه از نظر فکری برخوردارند و مدعی هستند که ورزشی هستیم استفاده شود این افراد واقعا ناتون هستند و ورزش را دچار مشکل می کنند.بکن بائر که به نام قیصر در فوتبال آلمان اورا می شناسند بزرگترین عنوانی که به او داده اند رئیس افتخاری بایرن مونیخ است.

وی گفت: در مملکتی که وقتی دولت آن عوض می شود تا دربان در اداره هم تغییر می کند نباید انتظار زیادی داشت که ورزش پیشرفت کند،ما سرمایه های یک مملکت را در اثر تغییرات دولت دور می ریزیم و یک عده فرشته به قول خودشان می آوریم.

واعظ آشتیانی در ادامه افزود: در ایران هر وقت می خوا هند مدیر عامل تعییین کنند می گویند فلانی مدیر خوب و قالتاقی است شما ببینید که چقدر ادبیات در این مملکت تغییر کرده است یعنی مربی که زدو بند بلد باشد،مربی که توهین بلد باشد ،مربی که سکوها راکنترل کند می گویند مربی باهوش و خوبی است.

مدیری را سراغ دارم که همیشه اخراج شده است ولی بازهم برگشته است

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: بنده مدیری را سراغ دارم که همیشه اخراج شده است ولی بازهم برگشته است یعنی اگر در سابقه این مدیر نگاه کنید هیچ وقت استعفا نداده است همیشه اخراج شده است یک دفعه نشده است که این فرد بگوید که من نمی توانم کار کنم ، در واقع این طور باید گفت که در مملکت ما اصلا استعفایی وجود ندارد.

وی در خصوص بحث آکادمی ها در فوتبال و اینکه چرا تیم های پایتخت از آکادمی های خوب برخوردار نیستند اظهار داشت: فصل آخری که من در استقلال بودم ما در جام باشگاههای آسیا شش بازیکن زیر 20 سال در لیست جام باشگاههای آسیا حضور داشتند از جمله یعقوب کریمی،محبوب مجاز،فردین عابدینی و … قرادابستیم که جمع دستمزد آها در سال به 150 میلیون نمی رسید به محض اینکه از استقلال رفتیم هر شش بازیکن از استقلال جدا شدند.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: این نشان می دهد که نگاههامنطقی نیست بازیکن سه سال قرار داد به چه دلیل قرارداد آنها فسخ می شود ،بازیکنانی که حاصل آکادمی باشگاه بوده اند این یکی از بزرگترین اشکال تیم های ماست.

برخی از مربیان مادر زاد حاشیه ساز هستند و هم استاد بهانه گرفتن

وی در پاسخ به این سوال که اگر شما مدیر عامل استقلال بودید امسال یا سال گذشته تغییر در کادر فنی این تیم به وجود می آوردید یا خیر افزود: برخی از مربیان مادر زاد حاشیه ساز هستند و هم استاد بهانه گرفتن، زمین و زمان را به هم می دوزند و سوار موج پو پو لیستی می شود و مظلوم نمایی می کنند تا برکنار نشوند.نکته جالب این که هر زمانی هم در یک باشگاه موفق می شوند نشان افتخارش به سینه آنها می خورد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در دنیا یک روزی مربی نقش 50 درصدی داشت اما امروز نقش مربی زیر 40 درصد است ولی درایران راجع به آن حرف نزنیم بهتر است به دلیل اینکه جایگاه مناسب و تعریف شده ای ندارد.

واعظ آشتیانی درباره اینکه آیا در زمان مدیریت شما سرمری به شما تحمیل می شد یا خیر اظهار داشت: بنده وقتی یک اختیاراتی دارم و از آن استفاده می کنم دلیل ندارد که هیئت مدیره از ان بی خبر باشد. جالب است سال گذشته چند نفر از هیئت مدیره باشگاه استقلال مصاحبه کرده بودند که در جریان خرج کردن یک سری از مسائل و بدهی ها نیستیم واقعا جالب است که هیئت مدیره از همه جا بی خبر است. این نشان می دهد این هیئت مدیره هیج جایگاهی مناسبی ندارد،بنده اگر سرمربی را انتخاب می کردم یا عذرش را می خواستم اختیار داشتم ولی بازهم با هیئت مدیره مشورت می کردم بنده با قاطعیت می گوییم که در زمان مدیریت خود چنین مسائلی وجود نداشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27