آمریکا را تبدیل به قطب فوتبال دنیا می‌کنم

یورگن کلیزمن سرمربی تیم ملی آمریکا مدتی هدایت تیم ملی این کشور را بدست گرفته است در تلاش است تحولی نو در این تیم شروع کند، بدین منظور تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا روند استعداد یابی را از سرگیرد و استعدادهای ناب را به تیم ملی آمریکا بیافزاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران: یورگن کلیزمن سرمربی تیم ملی آمریکا مدتی هدایت تیم ملی این کشور را بدست گرفته است در تلاش است تحولی نو در این تیم شروع کند، بدین منظور تمام تلاشش را به کار  می‌بندد تا روند استعداد یابی را از سرگیرد و استعدادهای ناب را به تیم ملی آمریکا بیافزاید.  
 
وی در این خصوص گفت: من جست‌و جوی زیادی می کنم، ما در همه جا به دنبال بازیکنان هستیم، به طور قطع یقین استعداد های نابی درآمریکا وجود دارد که هنوز کشف نشده است، ما تلاش می‌کنیم، جست و جوی گسترده‌ای را انجام دهیم.  
 
کلینزمن در خصوص برادران ایپرا گفت: او یک مثال خوب است اما راه‌های مختلف و خوبی وجود دارد که بازیکنان خوب را برگزینیم ما افرادی را که دارای استعداد خاص در زمینه فوتبال هستند راتوسعه می دهیم که این هم‌بستگی به علاقه آنها و استعدادشان به یادگیری دارد.
 
بعضی اوقات مردم فکر می کنند که من خیلی زود یک بازیکن را جذب می‌کنم اما حقیقت ماجرا این است که من بازیکنی مانند موریس را درکالج فوق العاده دیده‌ام.  
 
اما در نهایت ما تصمیم داریم در آمریکا فوتبال را به صورت پایه‌ای بنا کنیم و آن را ارتقاء دهیم و دنیا از فوتبال خودمان یک نمایش بی‌نظیر به جا بگذاریم و آمریکا راتبدیل به قطب فوتبال دنیا کنیم.  
 
گفتنی است، یورگن کلینزمن در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های آلمان، غنا و پرتغال هم گروه بود و در نهایت توانست به عنوان تیم دوم، از گروه خود صعود کند و در مرحله یک شانزدهم نهایی در دیداری حساس برابر بلژیک متحمل شکست شد و از جام جهانی 2014 برزیل کنار رفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  2