پردرآمدترین و کم درآمدترین مدیران تکنولوژی

در همین راستا مجله معتبر بیزینس اینسایدر با کمک «رابین فراکون» یک متخصص در زمینه درآمد کارکنان و نویسنده کتابی در همین حوزه به بررسی و انتخاب پردرآمدترین و کم‌درآمدترین مدیران حوزه تکنولوژی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعاملی که سالانه میلیون‌ها دلار درآمد دارد، لزوما نمی‌تواند یک مدیر پردرآمد باشد. این موضوع به اندازه شرکتی که در آن کار می‌کند، صنعت حوزه فعالیتش و اینکه آن شرکت چقدر عملکرد خوبی دارد، بستگی دارد. با این اوصاف باید دید واقعا کدام مدیرعامل در حوزه تکنولوژی پردرآمدترین و کدام یک کم درآمدترین هستند.
در همین راستا مجله معتبر بیزینس اینسایدر با کمک «رابین فراکون» یک متخصص در زمینه درآمد کارکنان و نویسنده کتابی در همین حوزه به بررسی و انتخاب پردرآمدترین و کم‌درآمدترین مدیران حوزه تکنولوژی پرداخته است. در این بررسی متوسط درآمد سه سال این مدیران در فاصله سال‌های 2011 تا 2013 محاسبه شده و با رقبای دیگر آنها مقایسه شده است. در نهایت معیاری با عنوان «متوسط دستمزد حاصل از عملکرد» در نظر گرفته شده است که رتبه‌بندی‌ها بر اساس آن انجام شده است.

پردرآمدترین‌ها

1- لری الیسون مدیرعامل شرکت Oracle: او با متوسط دستمزد حاصل از عملکرد سه ساله 02/123 میلیون دلار پردرآمدترین مدیرعامل صنعت تکنولوژی است. مجموع دستمزد یا پاداش او در سال 2014 به 26/67 میلیون دلار رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −  70  =