استقلال چقدر بدهی دارد؟

مقداد نجف‌نژاد با بیان اینکه قیمت دو برند استقلال و پرسپولیس باید یکسان باشد، گفت: رئیس سازمان‌خصوصی‌سازی نیز بر این عقیده است که قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسان باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مقداد نجف‌نژاد با بیان اینکه قیمت دو برند استقلال و پرسپولیس باید یکسان باشد، گفت: رئیس سازمان‌خصوصی‌سازی نیز بر این عقیده است که قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسان باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس ادامه داد: اینکه ممکن است هر تیم بدهی یا اموالی داشته باشد که روی قیمت آن تأثیر بگذارد، جزو مواردی است که بعد از تعیین قیمت باید حساب و کتاب شده و روی قیمت نهایی اعمال شود. در نهایت این سازمان خصوصی‌سازی است که باید قیمت را تعیین و اعلام کند.

نجف نژاد درخصوص اموال و دارایی‌های غیرمنقول باشگاه استقلال گفت: این باشگاه امکانات خوبی دارد از جمله کمپی برای بازیکنان دارد که قیمت آن بسیار بالاست.

رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم استقلال مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان بدهی مالیاتی از گذشته دارد که در نهایت روی قیمت این باشگاه لحاظ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1