بازار ۲۲میلیارد دلاری ATM در جهان / آسیا-اقیانوسیه پرسودترین بازار خودپرداز

مطالعات تا سال 2020نشان می دهد:

بازار جهانی ATM ها تا در بین سال های 2014 تا 2020 گسترش پیدا می کند و با نرخ رشد سالانه 7.6 درصد به مجموع 21.9 میلیارد دلار آمریکا می رسد./مطالعات آسیا-اقیانوسیه نشان می دهد، بازار این ناحیه پرسودترین بازار از لحاظ به کار گیری دستگاه ها و از لحاظ درآمد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس گزارشی از atmmarketplace، بازار جهانی ATM ها تا در بین سال های 2014 تا 2020 گسترش پیدا می کند و با نرخ رشد سالانه 7.6 درصد به مجموع 21.9 میلیارد دلار آمریکا می رسد.

این پیش بینی ها توسط گزارش Global ATM Market، گزارش تحلیلی فرصت ها، رشد ها، روند ها در صنعت خودپرداز انجام شده و توسط شرکت تحقیقاتی بازار جهانی Allied Market Research انجام شده است.

هم چنین این گزارش نشان می دهد که سرویس های انبوه و تراکنش های مالی اصلی ترین گردانندگان بازار خودپردازها خواهند بود. به کارگیری ATM ها به صورت درمحل، دور از محل و در محل های کاری و دسترسی شبانه روزی به آن ها با استفاده از موبایل ها از فعالیت های درآمدزای ارتقاء دهنده ای هستند که توسط بانک ها مورد توجه قرار می گیرد.

 

یافته های کلیدی این مطالعه عبارتند از:

بازار جهانی ATM ها پروژه هایی برای استقرار دستگاه های جدید به کار گرفته است که عامل رشد اصلی خودپردازها در این بازه زمانی بوده اند. (2014-2020)

بازار جهانی ATMهایی با برچسب سفید نیز در این دوره مورد مطالعه، 11.3 درصد رشد خواهد داشت.

دستگاه های ATM هوشمند در این بازه زمانی ایجاد می شوند و این تکنولوژی سرعت رشد را بیش از پیش می کند.

مطالعات آسیا-اقیانوسیه نشان می دهد، بازار این ناحیه پرسودترین بازار از لحاظ به کار گیری دستگاه ها و از لحاظ درآمد خواهد بود.

بازارهای نوظهور نیز تا سال 2020 شاهد رشد قابل توجهی در بازار جهانی ATM ها خواهند بود.

منبع: http://www.thepaypers.com

مشروح این گزارش را در شماره نشریه جویا می خوانید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  50