قیمت‌‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده است

وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده است، گفت: برخی صنایع با مشکلاتی مواجه هستند که دولت به دنبال حمایت از آنهاست تا از این مسیر بازار سرمایه به تعادل برسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس علی طیب‌نیا در حاشیه همایش اقتصاد ایران با اشاره به وضعیت فعلی بازار سرمایه اظهار داشت: معتقدیم قیمت‌ها در بازار به کف رسیده است و قاعدتا عوامل واقعی اقتصاد از این امر دفاع نمی‌کنند که شاهد کاهش بیشتر شاخص‌ها باشیم.

وی افزود: برخی صنایع با مشکلات و موانعی روبرو هستند که با حمایت از آنها بازار سرمایه به تعادل می‌رسد،دولت همچنان از بازار سرمایه حمایت می‌کند.

وزیر اقتصاد در خصوص کاهش قیمت نفت گفت: آثار و نتایج ناشی از کاهش بهای نفت در ماه‌های اخیر در بخش‌های بودجه دولت، تراز پرداخت‌های خارجی و سایر بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفته که البته در این زمینه برای رسیدن به راهکارهای مورد نظر و مشخص از همفکری دانشگاهیان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنیم این وضعیت به نوعی یک فرصت تلقی می‌شود، گفت: کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از نوسانات قیمت نفت یکی از اهداف است که با همفکری کارشناسان اقتصادی دولت در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: این تصمیمات عزم دولت را در در عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی جدی‌تر می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄  33  =