قرارداد بازیکنان پرسپولیس تغییر نکرده

در روزهای گذشته بعضی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به اضافه شدن بند حسن نیت به قراردادهایشان اعتراض کرده بودند. بر اساس این بند، اگر عملکرد بازیکنان در پایان فصل خوب ارزیابی نشود 20 درصد از قراردادشان کم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با این حال مهدی خواجه وندسخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کردن چنین بندی را تکذیب کرد. خواجه وند در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: نمی‌دانم بازیکنان چه می‌گویند. بازیکنان قدیمی که قرارداد داشتند، باید به همان قرارداد قبلی پایبند باشند که چنین چیزی هم در قراردادشان نیست.

وی افزود: بازیکنانی هم که اخیرا به تیم اضافه شده‌اند، زیر قراردادشان را با تمام تعهداتشان امضا کرده‌اند که باید به آن متعهد باشند. به هر حال تلاش ما این است که منافع بازیکن هم در قرارداد دیده شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب "روجرینیو" هم گفت: ما یکشنبه شب تا دیر وقت جلسه داشتیم و توافق کلی هم با این بازیکن صورت گرفت ولی روی جزئیات باید بحث بیشتری صورت بگیرد. ادامه جلسه به امروز موکول شد. ما روی جذب بازیکنان خارجی وسواس داریم و باید منافع باشگاه با اصرار و چانه زنی روی بعضی مسائل، حفظ شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +    =  8