دستگاه های مجهز به حسگرهای احراز هویت بیومتریک به ۸/۴ میلیارد می رسد

تا سال 2020

با توجه به یکی از گزارش های اخیر، تقاضای بالا برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های موبایل پوشیدنی بازار جهانی را به سمت داشتن 5/2 میلیارد کاربر هدایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شاپرک با توجه به یکی از گزارش های اخیر، تقاضای بالا برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های موبایل پوشیدنی بازار جهانی را به سمت داشتن  5/2 میلیارد کاربر هدایت می کند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Acuity Market Intelligence، تا سال 2020 درحدود 8/4 میلیارد دستگاه مجهز به حسگرهای احراز هویت بیومتریک در بازار وجود خواهد داشت. پیش بینی های این شرکت تحقیقاتی حاکی از آن است که سنسورهای اثر انگشت  تعبیه شده در این دستگاه ها ابتدا در بازار گوشی های هوشمند به استاندارد تبدیل می شود و سپس تا سال 2017 در تبلت ها قرار می گیرد و درآمد سالانه آن به بیش از 5/1 میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید.

حسگرهای احراز هویت بیومتریک در حال ظهور، براساس نبض افراد، الگوی پوست و یا معیارهایی که هنوز ناشناخته اند کار می کنند و به سرعت در حال تکامل هستند؛ این سنسورها در فناوری های پوشیدنی کاربرد بیشتری دارند. علاوه بر کاربردهای بیومتریک، تشخیص چهره و یا سنسور شناسایی چشم، برای کاربردهای دیگری مانند دوربین ها و یا امکانات ساخته شده در دستگاه نیز به کار می روند.

 

منبع : http://www.thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1