فردا سرما به پایتخت می‌رسد

احد وظیفه گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی 24 ساعت آینده مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار گرفته و باعث افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،احد وظیفه گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی 24 ساعت آینده مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار گرفته و باعث افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف می شود.

به گفته وی،  فردا به تدریج با نفوذ جریانات سرد شمالی بارش در سواحل دریای خزر تشدید شده و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. ضمن اینکه در این روز به سبب کاهش دما، بارش در اغلب مناطق ذکر شده به صورت برف خواهد بود. این سامانه از ظهر پنجشنبه به تدریج شمال شرق کشور را نیز در بر گرفته و در روز جمعه در نوار شمالی کشور فعالاست.

وظیفه اظهار داشت: پنجشنبه و جمعه دریای خزر و خلیج فارس مواج است و امشب  نیز به سبب وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و مازندران هوای گرم تداوم خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد:  فردا آسمان تهران نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه دمای پایتخت در این روز با 5 درجه کاهش نسبت به امروز به  10 درجه سانتیگراد و کمینه آن با 7 درجه کاهش نسبت به امروز به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =