انتشار ۱۳ هزار نام کاربری و رمز عبور توسط ناشناس‌ها

متخصصان امنیت سایبر معتقدند هکرها با استفاده از بدافزارها و بات‌نت‌ها اقدام به سرقت این اطلاعات به طور مستقیم از کامپیوتر کاربران کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گروهی هکر که ادعا می کنند اعضای گروه «ناشناسها» هستند، فهرستی حاوی 13 هزار نام کاربری و رمز عبور مربوط به وب‌سایت‌های وال مارت، آمازون، شبکه پلی‌استیشن و ایکس باکس لایو را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

    آشنایی با گروه ناشناس‌ها (Anonymous)

به گزارش تک تایمز، در کنار این تعدادی اطلاعات نظیر شماره و تاریخ انقضای کارت‌های اعتباری کاربران این وب سایت‌ها نیز منتشر شده است. هفته گذشته گروه هکرهای مارمولک (Lizard Squad) با حمله به شبکه بازی کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس باعث اخلال در کار این دو شبکه کامپیوتری و قطع دسترسی بیش از 158 میلیون کاربر شدند.

اطلاعات 13 هزار نمایه مختلف از جمله وب‌سایت‌های فروشگاه وال مارت، شرکت دل، سرویس تلویزیون آنلاین هولو پلاس، آمازون، EA Games و چند وب سایت دیگر در وب سایت اشتراک متن Ghostbin منتشر شده است. این اطلاعات همچنین شامل نام واقعی کاربران، تلفن و شماره شناسایی آن ها است.

متخصصان امنیت سایبر معتقدند هکرها با استفاده از بدافزارها و بات‌نت‌ها اقدام به سرقت این اطلاعات به طور مستقیم از کامپیوتر کاربران کرده‌اند. کاربرانی که در این وب سایت‌ها عضو هستند باید به سرعت رمز کاربری خود را تغییر دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1