اف‌بی‌آی هکر استخدام می‌کند

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) که درحال حاضر اصلی‌ترین آژانس تحقیقاتی در زمینه هک شدن شرکت سونی به‌شمار می‌رود، در نظر دارد نیروهای بیشتری را با سابقه تکنیکی در زمینه سایبری استخدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) که درحال حاضر اصلی‌ترین آژانس تحقیقاتی در زمینه هک شدن شرکت سونی به‌شمار می‌رود، در نظر دارد نیروهای بیشتری را با سابقه تکنیکی در زمینه سایبری استخدام کند.

براساس گزارش NBC، به گفته رابرت اندرسون معاون اجرایی اف‌بی‌آی، سایبر به تمامی زوایای فعالیت پلیس فدرال آمریکا نفوذ‌کرده‌است، چه این فعالیت‌ها در راستای مقابله با تروریسم باشد، چه بررسی حملات سایبری که در سال‌های اخیر بسیار رایج شده‌اند. از این رو همکاری افرادی که به تکنولوژی و فضای سایبر آشنایی دارند برای این سازمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

افراد مورد نظر اف‌بی‌آی علاوه بر شرط سنی 23 تا 36 ساله و تناسب فیزیکی و نداشتن سابقه قضایی باید در زمینه تکنولوژی و رایانه از تجربیات قابل قبولی برخوردار باشند. این طیف تجربیاتی از برنامه‌نویسی رایانه‌ای گرفته تا آنچه اف‌بی‌آی آن را "هک کردن اخلاقی" می‌نامد را شامل می‌شود. طیف حقوق افرادی که مورد قبول اف‌بی‌آی قرار گیرند نیز از 59 هزار تا 76 هزار و 500 دلار خواهد بود./همشهری آنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3