گزارشگر تلویزیون باید از مردم ارومیه معذرت خواهی کند

شدیدا پیگیر این توهین ها به مردم ارومیه و والیبال این شهر و نحوه گزارشگری ایشان هستیم زیرا این فرد سالهاست با نیت های منفی قصد تخریب شهر عاشقان والیبال را داشته و این موضوع به همین یکبار ختم نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شبکه اطلاع رسانی راه دانا«احد یوسفی» در این خصوص اظهار کرد: در بازی روز گذشته(چهارشنبه) تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل نوین کشاورز تهران که از شبکه ورزش و شبکه استانی سیمای آذربایجان غربی بطور مستقیم پخش می شد، شاهد صحبت هایی غرض ورزانه در نحوه گزارش جواد محتشمیان بودیم که اصولا گزارشگر یک رسانه ملی باید به دور از توهین به یک شخص و طرفداران یک تیم گزارشی کاملا پاک و عامه پسند را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

وی ادامه داد: شدیدا پیگیر این توهین ها به مردم ارومیه و والیبال این شهر و نحوه گزارشگری ایشان هستیم زیرا این فرد سالهاست با نیت های منفی قصد تخریب شهر عاشقان والیبال را داشته و این موضوع به همین یکبار ختم نمی شود.

یوسفی گفت: این غرض ورزی های شخصی جواد محتشمیان با مردم فهیم استان آذربایجان غربی را به راحتی می توان از نحوه گزارش وی فهمید.

وی در خصوص حاشیه هایی مبنی بر پرتاب کردن اشیا از سوی هواداران والیبال تیم شهرداری ارومیه به داخل زمین که سایت فدراسیون والیبال به آنها اشاره کرده است، افزود: بر خلاف همه این ادعاها هیچگونه اشیایی به داخل زمین از سوی هواداران تیم شهرداری ارومیه پرتاب نشده زیرا من در سالن مسابقه حضور داشتم و از نزدیک بازی را می دیدم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: جواد محتشمیان باید بطور رسمی از مردم شهر ارومیه و هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه معذرت خواهی کند.

یوسفی افزود: هواداران و مردم فهیم و والیبال بلد ارومیه برخلاف گفته شخص جواد محتشمیان با فرهنگ ترین مردم هستند و ما خواستار برخورد قاطع با این فرد هستیم.

وی گفت: امروز اعتراض خود را به صورت مکتوب برای سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران و سایر سازمان ها و نهادهای ذیربط اعلام می کنیم و نتیجه را به اطلاع مردم شریف ارومیه و هواداران محترم خواهیم رساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. دوست می گوید

    تو نیم من هم نیستی
    اعتماد به سقف زیادی داری
    خودتو مقیاس می دونی
    موقعی که سایت فداراسیون ا این همه تعلل اغعلام می کند سالن پر از اشیا شده
    اون موقع تا با بی ادبی میگی نه و شاهدت هم خودتی
    هارهار خدیدیم
    خدا شفات بده

ارسال یک پاسخ

42  −  36  =