ارائه ۴ نوع تسهیلات با کارمزد چهار درصدی ۴ در بانک پارسیان

عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، درمان، ودیعه مسکن و دانشجویی با کارمزد چهار درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی رضایی در حاشیه مراسم اهدای جوایز جشنواره کارتخوان بانک پارسیان در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص صندوق قرض الحسنه این بانک، افزود: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با هدف امر خیر و کمک به ترویج سنت قرض الحسنه تاسیس شده است.
وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را با ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به میزان سه میلیون تومان برای هر نفر از زوجین، تسهیلات قرض الحسنه درمان را به میزان دو میلیون تومان و ودیعه مسکن را به مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت می کند.

عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، ادامه داد: همچنین تسهیلات خوداشتغالی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد با معرفی سازمان بهزیستی پرداخت می شود.

رضایی با بیان آنکه این تسهیلات با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می شود، اظهار داشت: 80 درصد از منابع جذب شده توسط این صندوق تاکنون پرداخت شده است.

به گفته وی، این صندوق از مهر ماه تاکنون حدود 10 هزار فقره وام پرداخت کرده که 6700 فقره آن مربوط به بخش تسهیلات ازدواج بوده است. متقاضیان برای دریافت این سهیلات تنها به یک ضامن نیاز دارند.

یادآور می شود جشواره کارتخوان بانک پارسیان شب گذشته به منظور افزایش ظرفیت شبکه برای پذیرش ابزارهای الکترونیکی بانک یاشده و ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر برای مشتریان این جشنواره برگزار گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −  11  =