هیچ کس جای کاپیتان سرخ پوش را نمی گیرد

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای استیون جرارد را در ترکیب لیورپول بگیرد و این هافبک 34 ساله دوباره به آنفیلد بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،لوئیز سوارز که در دوران حضورش در لیورپول رابطه صمیمیانه‌ای با استیون جرارد داشت، می‌گوید فصل آینده که دیگر از حضور جرارد در ترکیب اصلی قرمزپوشان مرسی‌ساید خبر نیست و او برای لس‌آنجلس گلکسی توپ خواهد زد، برندان راجرز کار سختی برای پر کردن جای این هافبک انگلیسی در تیم خود دارد.

سوارز گفت: در دنیا معدودند بازیکنانی که نمی‌توان جای آنها را پر کرد و استیون یکی از آنهاست. او نه تنها بازیکنی است که نمی‌توان جانشینی برای آن پیدا کرد بلکه یک کاپیتان و سمبلی بزرگ برای لیورپول است. البته لیورپول تیم بزرگی است و من فکر می‌کنم که بازهم بازیکنان بزرگی به این تیم خواهند پیوست. این تیم همین حالا هم هافبک‌های بزرگی دارد که می‌توانند پیشرفت کنند و من فکر می‌کنم که راجرز از همین حالا دارد به پیدا کردن جانشین استیون فکر می‌کند.

سوارز ادامه داد: استیون همیشه چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصیتی بازیکنی است که او را تحسین خواهم کرد. او روی دوران بازیگری من تأثیر بزرگی گذاشت. او بود که به من گفت به لیورپول یک فصل دیگر فرصت بدهم اما اگر بارسلونا خواهان جذبم شد، لیورپول را ترک کنم. شاید این مهمترین توصیه‌ای بود که من در تمام مدت حضورم در کنار جرارد از او گرفته‌ام.

مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها اطمینان دارد که جرارد در MLS ارتباط خود را با فوتبال قطع نخواهد کرد و باور دارد که او در آینده دوباره به آنفیلد بازخواهد گشت. وی عنوان کرد: من به خوبی استیون را می‌شناسم. او به بازی در لس‌آنجلس گلکسی به عنوان فرصتی برای استراحت و لذت بردن از آب و هوا نگاه نمی‌کند. او زمانی که بازی می‌کند فقط به یک چیز فکر می‌کند، کسب پیروزی. من می‌دانم که انگیزه او برای ترک لیورپول و پیوستن به گلکسی جهت کسب فرصت بیشتر بازی و کسب جام بوده است.

سوارز افزود: من نمی‌توانم درباره برنامه‌های استیون پس از بازنشستگی‌اش اظهارنظر کنم. اینکه بعد از آویزان کردن کفش‌هایش می‌خواهد مربیگری کند یا نه را فقط خودش می‌داند. تنها چیزی که می‌گویم این است که تعجب نخواهم کرد اگر روزی جرارد را دوباره در لیورپول ببینم، چون لیورپول بخشی از وجود اوست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  3  =