لواندوفسکی: رای دادنم به رونالدو اشتباه بزرگی بود

مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ اعتراف کرد که نباید برای انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2014 به رونالدو رای می داد. او می‌گوید باید این جایزه به مانوئل نویر می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  ایسنا، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2014 با پش سرگذاشتن لیونل مسی و مانوئل نویر برای سومین بار به توپ طلا دست یافت.

یکی از بازیکنانی که به رونالدو رای داده و الان از رای خود پشیمان است ستاره لهستانی بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی است. او گفت: من رای نخست خود را به رونالدو دادم و باید اعتراف کنم که مرتکب اشتباه بزرگی شدم. باید نویر را به عنوان گزینه نخست انتخاب می‌کردم. اگر الان به عقب برگردیم بدون شک رای نخست من نویر خواهد بود. من در اوت گذشته به رونالدو رای دادم و دیگر همه چیز تمام شده است.

او ادامه داد: تنها می‌توانم بگویم که خیلی ناراحتم که توپ طلا به نویر نرسید. او شایسته کسب این جایزه بود. هر چند فاصله زیادی بین نویر و رونالدو وجود دارد اما باید این را گفت که نویر قهرمانی در جام جهانی را به دست آورده است. باید این جایزه به او می‌رسید. او واقعا دروازه‌بان بزرگی است و در سال 2014 عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  85  =