معرفی توانمندی‌های گروه اقتصادنوین در کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق

همزمان با برگزاری کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق در تهران، توانایی گروه اقتصادنوین در ارایه خدمات پولی و مالی به تجار و بازرگان ایرانی و عراقی در آن کشور معرفی خواهد شد.به گزارش

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک با درک اهمیت بازار عراق در صادرات غیرنفتی با مشارکت یک بانک ایرانی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عراق نسبت به راه‌اندازی بانک "تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری" اقدام کرده است. این بانک مراودات پولی و مالی بازرگانان دو کشور را تسهیل کرده که جزییات این خدمات همزمان با برگزاری کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق به حاضرین در این کنفرانس ارایه خواهد شد.

بانک اقتصادنوین بیش از 65 درصد سهام بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری در کشور عراق را در اختیار دارد. علاوه بر این، توانایی‌های شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین نیز در ارایه خدمات به تجار دو کشور همزمان با برگزاری این کنفرانس معرفی خواهد شد.

کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 28 و 29 دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =