آتش سوزی گسترده یک رستوران در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق بامدادی رستورانی در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید جلال ملکی درگفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 2:02 دقیقه بامداد حادثه حریق یک رستوران در خیابان ولیعصر روبروی خیابان جام جم به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت:‌ محل حادثه ساختمانی دو طبقه به مساحت 400 مترمربع و کانون آن نیز آشپزخانه رستوران در طبقه دوم بود و زمانی که آتش‌نشانان در محل حاضر شدند مشاهده شد که محل حادثه کاملا شعله‌ور است و آتش از داکت‌ها به پشت بام نیز سرایت کرده است.

ملکی با بیان اینکه در پشت بام نیز اعدادی میز و صندلی قرار داشت که شعله‌ور شده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغار کردند و سرانجام پس از حدود دو ساعت شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت:‌ عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 4:27 به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  30