قدرانی از نوآوران برتر بانکی در جشنواره دکتر نوربخش

برترین نوآوری‌های بانکی انتخاب شده در جشنواره دکتر نوربخش در بخش اختتامیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک مورد تقدیر قرار می‌گیرند.هم اکنون نتایج داوری انتخاب محصولات برتر به پایان رسیده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با پایان یافتن مدت زمان شرکت در جشنواره دکتر نوربخش، برترین نوآوری‌های بانکی انتخاب شده و در این جشنواره که بخشی از اختتامیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک به ‌شمار می‌رود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 هم اکنون نتایج داوری انتخاب محصولات برتر بانکی از سوی بانک‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده به پایان رسیده و نتایج این داوری در مراسم اختتامیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی خواهند شد.

«جشنواره دکتر نوربخش» با هدف یادآوری و تجلیل از زنده‌یاد محسن نوربخش از پرسابقه‌ترین رؤسای کل بانک مرکزی جمهوری ایران هر ساله هم‌زمان با پایان کار همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود.

در این جشنواره که در کنار برنامه‌های اصلی همایش اتفاق می‌افتد، به منظور حمایت از دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک، از بانک‌ها و نوآوری‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک با اهدای لوح و تندیس قدردانی به عمل خواهد آمد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  88  =  90