ارتقاء جایگاه فن آواکارت در فرایند امتیازبندی شاپرک

فتاحی در دومین گردهمایی مدیران و نمایندگان شرکت عنوان کرد:

مدیرعامل شرکت فن آواکارت با بیان اینکه این شرکت همچنان مسیر تحول را طی خواهد کرد.گفت:پیگیری روند حرکتی فن آواکارت طی ماه های اخیر باعث شد تا شرکت شاپرک طی بررسی های خود نمره بسیار بالایی به این شرکت اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت فن آواکارت، پس از آن که نخستین گردهمایی مدیران، پرسنل و نمایندگان شرکت فن آواکارت شهریور ماه سال جاری برگزار و دستاوردهای مثبت فراونی نیز به دنبال داشت، دومین سری از این گردهمایی ها روز پنجشنبه گذشته با حضور اکثر قریب به اتفاق نمایندگان و مدیران شرکت در محل باشگاه انقلاب برگزار شد.

امیرحسین فتاحی، مدیرعامل شرکت فن آواکارت در ابتدای این مراسم ضمن قابل تأمل ارزیابی کردن نتایج گردهمایی قبلی و تقدیر از آثار این هم اندیشی ها گفت: امروز و با گذشت حدود 6 ماه از گردهمایی « در مسیر تحول 1 » برای هیچ کدام از ما آثار و برکاتی که این قبیل همفکری ها و تشریک مساعی خانوداه فن آوا کارت برای پیشبرد و تعالی شرکت به دنبال داشته است،  پوشیده و قابل تردید نیست.

مدیرعامل شرکت فن آواکارت افزود: طی ماه های گذشته توانسته ایم با کمک و همفکری نمایندگان شرکت که به حق آنان را از خانواده فن آواکارت می دانیم، گام های بلند و مهمی در راستای بهبود شرایط ارائه خدمات به مشتریان خود برداریم وموفقیت های بزرگی نیز کسب کنیم.

فتاحی با اشاره به ارتقای چشمگیر شرکت فن آواکارت در امتیاز شاپرک گفت: پیگیری روند حرکتی فن آواکارت طی ماه های اخیر بخوبی نشان می دهد که توانسته ایم با همکاری و همفکری یکدیگر، بسیاری از کاستی ها و مشکلات را برطرف کنیم. نمره بسیار بالای شاپرک طی بررسی های خود از شرکت فن آواکارت به ما داده است، قطعا نتیجه و نشانه همین تلاش ها است.

مدیرعامل فن آواکارت تکمیل تجهیزات شرکت در بخش نمایندگان، راه اندازی مرکز تماس کامل و حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای پشتیبانان، کاهش چشمگیر زمان تراکنش روی کارتخوان ها و…. از جمله دستاوردهای مرتبط با فعالیت نمایندگان شرکت است که در همین زمان کم حاصل شده است.

وی ادامه داد: استمرار گردهمایی ها و همفکری ها می تواند ما را در شناسایی هرچه بیشتر و بهتر نقاط ضعف و قوت شرکت، بازار و اقداماتی که باید انجام دهیم، یاری کند و بر همین اساس نیز به همکارانم تأکید کرده ام چنین گردهمایی هایی را حداقل دو بار در سال ترتیب دهند.

در ادامه این گردهمایی نیز چهار نفر از نمایندگان همکار شرکت فن آواکارت به نمایندگی از سایر نمایندگان به طرح نقطه نظرات و دیدگاه های خود در مورد اقدامات شرکت پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. صادق فرامرزی می گوید

    انشالله هر روز موفق تر از دیروز باشید تبریک میگم.

  2. فرامرزی می گوید

    به همه دوستان فن آوایی تبریک میگم دست مریزاد

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5