سرویس پست الکترونیکی آمازون برای سازمان‌ها

شرکت آمازون سرویس پست الکترونیکی و زمان‌بندی کاری جدیدی معرفی کرد که می‌تواند با ابزارهای مشابه مایکروسافت و گوگل رقابت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد به گزارش رایورز، این سرویس که با نام WorkMail شناخته می‌شود، در فصل دوم سال جاری میلادی به‌صورت رسمی در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌گیرد و مبتنی بر سیستم پردازش ابری آمازون موسوم به Amazon Web Services خدمات خود را ارائه می‌دهد. «جف بار» (Jeff Barr) مدیر مرکز خدمات ابری AWS آمازون روی وبلاگ رسمی این شرکت گفت: «امروز بسیار مفتخر هستم که سرویس جدید Amazon WorkMail را معرفی می‌کنم.

این سرویس پست الکترونیکی و راهکار برنامه‌ریزی سازمانی مبتنی بر فضای پردازش ابری عرضه می‌شود.» او در ادامه توضیح داد: «سرویس جدید ابزارهای امنیتی ویژه‌ای را در اختیار گرفته و برای آن قابلیت سازگاری با رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های موبایلی در نظر گرفته شده است. نسخه ویژه‌ای از این سرویس مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی اجرا می‌شود.

اگر سازمان شما هم‌اکنون یک سرویس پست الکترونیکی را برای خود در نظر گرفته است، WorkMail می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد و انواع امکانات و خدمات سازمانی مبتنی بر فضای پردازش ابری را ارائه دهد.»خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع آگاه توضیح داد که WorkMail نخستین گام آمازون برای عرضه یکپارچه ابزارهای سازمانی محسوب می‌شود و این اقدام می‌تواند یک گام رقابتی با مایکروسافت و گوگل محسوب شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  58