منصوریان: حضور کی‌روش در رستورانم با برنامه نود ارتباطی نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دعوت از کارلوس کی‌روش به رستورانم هیچ ارتباطی به برنامه نود نداشت اما نمی‌دانم چرا عده‌ای ناآگاهانه برای خود این مسائل را حلاجی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا منصوریان در خصوص اتفاق جالبی که دیروز و بعد از تمرین نفت رخ داد و همه بازیکنان این تیم ناهار را با دست‌پخت وی خوردند گفت: ما خودمان می‌دانیم که تیمی هستیم که تماشاگر نداریم و تبلیغاتی که روی تیم‌های بزرگ می‌شود را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم اندازه تیم های بزرگ هزینه کنیم اما برای اینکه بتوانیم جایگاه و اتحاد خودمان را حفظ کنیم تنها راه برای ما همبستگی و دوست بودن است و جدا از کارهای تاکتیکی و فنی نیاز به اتحاد و همدلی داریم که پتانسیل اصلی ماست.

وی ادامه داد: شعار ما این است که یکی برای همه و همه برای یکی و این موضوع شعار تیم ماست و در همین راستا هم منقل و سیخ کباب سفارش دادیم تا به محل تمرین بیاورند و از همان جا همه اعضای کادر فنی به همراه کادر پزشکی و تدارکات ناهار را آماده کردیم و بازیکنان ناهار را میهمان ما بودند و خواستیم با این کار بگوییم که فضای کار سخت و مسائل تاکتیکی به جای خودش و برادری و دوستی بین ما هم به جای خود. بیرون از زمین دیگر ما مربی و بازیکن نیستیم و همه مثل برادر کنار هم می‌نشینیم و دیروز هم غذا درست کردیم و بازیکنان خوردند و قرار است بعد از برگشتن از اصفهان کادر فنی، کادر پزشکی و کادر تدارکات میهمان کاپیتان تیم و سایر بازیکنان باشند و این بار آنها به ما ناهار بدهند البته اتحاد تاکتیکی و مسائل فنی به جای خود مهم است اما ما همه جوانب را در نظر می‌گیریم.

منصوریان درباره دعوت از کارلوس کی‌روش به رستورانش و حاشیه‌هایی که بعد از این اتفاق رخ داد هم گفت: رستوران من یک ماهی است که افتتاح شده اما برای آن مراسم افتتاحیه نگرفتم و میهمانان ویژه‌ای که دارم را این گونه به رستوران دعوت می‌کنم. قبل از این هم دراین 4 سالی که کی‌روش در ایران است او را به رستوران‌هایم دعوت می‌کردم اما زمان طوری نبود که بتوانیم در کنار هم باشیم و از آنجایی که می‌دانستم کی‌روش قرار است روز شنبه ایران را ترک کند با او صحبت کردم که به رستوران بیاید و چهارشنبه شب هم کی‌روش دعوت مرا پذیرفت و به رستوران آمد.

وی ادامه داد: البته بعد از این مسائل حاشیه‌ها و شایعاتی به راه افتاد اما من باید بگویم که دعوت کارلوس به رستورانم هیچ ارتباطی به برنامه نود ندارد و باور کنید که پنجشنبه عصر تازه با من تماس گرفتند و به من گفتند که میهمان برنامه نود هستم اما عده‌ای اینطور مسائل را حلاجی می‌کنند که دعوت کی‌روش به رستورانم با برنامه نود ارتباط دارد. با این همه من فکر نمی‌کردم که حضور دو، سه ساعته کی‌روش در رستورانم اینقدر باعث شلوغی شود چراکه نزدیک به 2 هزار نفر مقابل رستوران جمع شده بودند تا با کی‌روش عکس بگیرند و از او امضای یادگاری داشته باشند و همه می‌آمدند و از کی‌روش و عملکرد تیم ملی حمایت می‌کردند و از او می‌خواستم که در تیم ملی بماند و واقعا سعادت‌آباد به علت ازدحام زیاد بسته شده بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دیدار این تیم در بازی فردا مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: تیم نفت صدرنشین است و با همه وجود تلاش می‌کنیم تا صدرنشین بمانیم و با صدرنشینی از اصفهان برگردیم اما درباره سپاهان باید بگویم که این تیم از سال 81 که محمدرضا ساکت مدیرعاملی آن را پذیرفت شکل باشگاه‌داری‌اش عوض شد و بسیار حرفه‌ای کار کرد و بعد از از بین رفتن پاس بزرگ سپاهان قطب سوم فوتبال ایران شد و اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مهم فوتبالی معرفی شد.

وی ادامه داد: البته باشگاه نفت تهران هم همین مسیر باشگاه حرفه‌ای سپاهان را می‌رود و در باشگاه نفت آرامش زیادی حاکم است و من از این موضوع لذت می‌برم. درباره بازی هم باید بگویم که سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم و حتی تیم آنالیز باشگاه نفت بازی استقلال و سپاهان را به خوبی زیر نظر گرفته و این تیم را آنالیز کردیم و با یک بازی جاندار و فیزیکی به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که با توجه به پیروزی سه بر صفر نفت مقابل سپاهان در بازی رفت آیا تکرار چنین نتیجه‌ای امکانپذیر هست یا نه؟ تصریح کرد: آن نتیجه برای بازی رفت بود و ما الان فصل جدیدی را آغاز کردیم و دیگر به گذشته‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط به بازی فردا مقابل سپاهان می‌اندیشیم و قصد داریم مرحله به مرحله بازی‌ها را جلو برویم و می‌دانیم که سپاهان فردا به تیمی که در بازی رفت با آن بازی کردیم فرق دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  67  =