کی‌روش ۲۵ روز دیگر برمی‌گردد

این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی کشورمان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در همین راستا روز گذشته علی کفاشیان در حاشیه دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران حرف‌هایی زد که ممکن است نشان‌دهنده ادامه حضور مربی پرتغالی در کشورمان باشد. به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: «قراردادی که با کی‌روش بعد از جام جهانی منعقد شد، چهارساله است که یکی از بخش‌های آن جام ملت‌ها بود. کی‌روش برای ادامه کار و اجرای ماموریت بعدی و آمادگی برای جام جهانی، تقاضاهایی مبنی بر ‌فراهم کردن برخی امکانات، برگزاری اردوها، بازی‌های تدارکاتی خوب و تامین زمین مناسب را مطرح کرده است. در صورتی که این امکانات فراهم شود، کی‌روش به‌طور قطع همکاری خود را با تیم ملی فوتبال ادامه خواهد داد. در حال حاضر این امکانات ضعیف بوده و به‌طور کامل فراهم نشده است، اما تلاش می‌شود تا درخواست‌های کی‌روش تحقق یابد.»

مساله کیفیت زمین مسابقات، یکی از دلمشغولی‌های همیشگی مربی پرتغالی بوده است. کفاشیان در این مورد می‌گوید: «چمن‌ زمین‌های فوتبال در ایران نیاز به اصلاح دارد. یکی از گلایه‌های کی‌روش، نامناسب بودن وضعیت زمین‌ها است. به هر حال کی‌روش 25 روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا تیم ملی را برای رقابت با تیم ملی شیلی و سوئد در فروردین‌ماه آماده کند.»
اخیرا اما مسائلی هم در مورد بدهی‌های مالیاتی کی‌روش مطرح شد؛ آنچه رئیس فدراسیون فوتبال آن را رد می‌کند: «این فدراسیون مالیات تمامی مربیان خارجی را پرداخت کرده و مشکل مالیاتی برای این مربیان وجود ندارد.» در عین حال اما کفاشیان در مورد بدهی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌گوید: «هر ورزشکار و باشگاهی باید بدهی خود به سیستم مالیاتی را بپردازد. این‌ یک تکلیف است و اکنون بیشتر باشگاه‌های کشور به ورزشکاران و نیز اداره مالیات بدهکارند.»
کفاشیان درباره وضعیت خودش در فدراسیون فوتبال هم گفت: «هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یک سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش می‌کنم خدمات بهتری انجام دهم.»
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  ⁄  5  =