برگزاری نشست مدیران بانک ایران زمین

نشست سراسری مدیران بانک ایران زمین، با هدف بررسی عملکرد شعب و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده در سال 93، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این گردهمایی با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و سرپرستان استانهای بانک ایران زمین،در محل هتل بزرگ تهران برگزار گردید.

در این گردهمایی مدیرعامل بانک ایران زمین به تشریح وضعیت شبکه بانکی پرداخت و گفت:وضعیت سیستم بانکی برگرفته ازاقتصاد کل کشور است.در شرایط کنونی هدف اصلی دولت و بانک مرکزی کنترل نقدینگی و تورم است؛ ما نیز باید سیاست‌های خود را براین مبنا پی‌ریزی کنیم.  
سید علی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در بانک ایران زمین، اظهار داشت: سند استراتژی بانک نهایی و به مرحله اجرا رسیده است.همچنین بسیاری از مشکلات ما در زمینه ساختار،نحوه جذب نیروی انسانی و آموزش پرسنل در حال رفع شدن است.

وی افزود:در حال حاضر مشکلات دستگاه‌های POS و ATM توسط بخش انفورماتیک برطرف گردیده، خزانه فعال و ماشین‌های پول رسان خریداری شده است و از این پس عملیات پول رسانی به شعب توسط خود بانک انجام می‌گیرد.

مدیر عامل بانک ایران زمین؛از مسوولان شعب خواست تا بصورت روزانه وضعیت شعبه خودرا مورد بررسی قرار دهند، تا ضمن اطلاع از نحوه عملکرد، بتوانند خود را با اهداف بانک هماهنگ کنند.

در این جلسه علی آعبداله و هادی قدیمی از اعضای هیأت مدیره بانک به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات موجود و اهداف پیش‌رو در 2 ماهه پایانی سال پرداختند.

مجید شایسته معاون عملیات بانکی نیز با ارائه آمارهایی از جذب منابع و مصارف، عملکرد 10 ماهه استانها و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده را مورد بررسی قرار داد.

در پایان نشست، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  64  =  73