اقتصادنوین جشنواره بزرگ خوش حسابی ۲۰۰۰ را برگزار می‌کند

با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی

با همکاری بانک اقتصادنوین، شرکت مخابرات استان تهران و شهرداری تهران جشنواره بزرگ خوش حسابی 2000 را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک اقتصادنوین در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود و گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و تسهیل در ارایه خدمت به همشهریان عزیز با همکاری شرکت مخابرات استان تهران و شهرداری تهران جشنواره بزرگ "خوش حسابی 2000" را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از 12 بهمن آغاز و تا 12 ادریبهشت 1394 ادامه خواهد شد به افرادی که با استفاده از سامانه 2000 قبوض خود را بپردازند یا نسبت به خرید شارژ اقدام کنند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

بر این اساس تمامی مشترکان که قبوض تلفن ثابت، همراه اول، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری و … خود را در فاصله زمانی 12 بهمن 1393 تا 12 اردیبهشت 1394 از طریق سامانه 2000 پرداخت کنند و یا در این بازه اقدام به خرید شارژ اعتباری همراه اول نمایند، در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره شرکت خواهند کرد.

تمامی مشترکانی که در بازه زمانی فوق اقدام به پرداخت قبوض و یا خرید شارژ از سامانه 2000 نمایند با هر بار پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب ضمن افزایش امتیازهای خود شانس خود برای برنده شدن جوایز بزرگ این جشنواره را افزایش خواهند داد.
خودروی سواری، تبلت، تلفن همراه، کمک هزینه سفر به جزیره کیش و کمک هزینه ازدواج از جمله جوایز این جشنواره است که به قید قرعه به برندگان این جوایز اهدا خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  16