گزینه وزارت ورزش درصندلی سوم فدراسیون فوتبال !

هرچند عده ای او را رییس آینده فدراسیون فوتبال می دانند اما اصلا هم بعید نیست که مرد اقتصادی و مورد اعتماد دولت سر از وزارت ورزش دربیاورد. شنیده ها خبر می دهند حضور اسلامیان در فوتبال بیش از اینکه برای اداره فدراسیون باشد برای نزدیک شدن به ساختمان وزارت خانه است. ساختمانی که در خیابان سئول قرار دارد . چند کیلومتربالاتراز فدراسیون فوتبال.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از عصر ایران – هرچند همه نزدیکان فوتبال از حضورمحموداسلامیان در فدراسیون فوتبال به عنوان جایگزین کفاشیان نام می برند اما طبق اخبار به دست آمده نایب رییس فدراسیون فوتبال با اهدافی بزرگ تر به فدراسیون فوتبال فرستاده شده است.

محمود اسلامیان گزینه ای که در طول هفته گذشته پست سرپرستی نایب رییسی فوتبال را در اختیار گرفته . او در جایی خواهد نشست که پیش از این آیت اللهی می نشسته و جانشین بالقوه علی کفاشیان خواهد بود. یعنی در هر صورتی کفاشیان توانایی انجام کارهایش به عنوان رییس را نداشته باشد ، نایب رییس جایگزینش خواهد شد.

یکی از این حالت ها استیضاح رییس فدراسیون فوتبال توسط مجمع است. در این صورت انتخابات را دبیرکل اجرا خواهد کرد و نایب رییس مسوول اداره فدراسیون خواهد شد. چنین اطلاعاتی سبب شده نزدیکان فوتبال به این جمع بندی برسند که محمود اسلامیان برای جایگزینی علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال آمده است.

اما به نظر می رسد که ماجرای ورود اسلامیان به فدراسیون فراتر از ریاست بر فوتبال باشد. محمود اسلامیان را اهالی فوتبال اصفهان خوب می شناسند. او به نوعی پدر معنوی ورزش اصفهان است.مدیری که در دوره ای هم ذوب آهن و هم تیم سپاهان را از نظر مالی تامین کرده و به جایگاه مناسبی رسانده . او در دوره ای مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان و در دوره ای هم مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان بوده است. اسلامیان در دوره فعالیت اش در استانداری تلاش کرد تیم سپاهان را تحت نظارت و حمایت شرکت سیمان سپاهان قرار دهد که این شرکت خصوصی از پرداخت هزینه های سنگین باشگاه سپاهان سرباز زد. اسلامیان پس از این که به مدیریت فولاد مبارکه رسید ، سپاهان را به این کارخانه سپرد و دوران شکوفایی تیم اصفهانی را رقم زد.

این فعالیت ها البته به اندازه فعالیت هایش در دهه 70 به پست امروزی اش کمک نمی کند. محمود اسلامیان در سال 71 و زمان حضور اسحاق جهانگیری در استانداری اصفهان پست معاونت برنامه ریزی و بعد معاونت امنیتی و سیاسی استانداری را به عهده داشت. به نظر می رسد این دوره فعالیت سبب شده که امروز هم محموداسلامیان به ورزش نزدیک شود. البته که اسلامیان همیشه و در سال های گذشته پیشنهادهای ویژه ای برای حضور در وزارتخانه های مختلف داشته که به نظر می رسد انتخاب کرده در هیچکدام حضور نداشته باشد. طبق شنیده ها او در میان گزینه های حضور درپست وزارت کشور در دوره ریاست جمهوری اخیر هم بوده که به انتخاب خودش کنار گذاشته شده.

محمود اسلامیان طی دو دهه گذشته فعالیت های اقتصادی کرده و از سیاست به دورمانده. اما این طور که شنیده می شود حضور در صندلی سوم فدراسیون فوتبال آغازی است برای فعالیت های مدل جدید برای محمود اسلامیان. هرچند ریاست فدراسیون فوتبال پستی مهم به نظر می رسد و شاید او هم به همین دلیل به فدراسیون نزدیک شده باشد. اینطور که شنیده می شود او در روزهای پیش رو پست موظفی ندارد و برای پست آینده اش آماده می شود. هرچند عده ای او را رییس آینده فدراسیون فوتبال می دانند اما اصلا هم بعید نیست که مرد اقتصادی و مورد اعتماد دولت سر از وزارت ورزش دربیاورد. شنیده ها خبر می دهند حضور اسلامیان در فوتبال بیش از اینکه برای اداره فدراسیون باشد برای نزدیک شدن به ساختمان وزارت خانه است. ساختمانی که در خیابان سئول قرار دارد . چند کیلومتربالاتراز فدراسیون فوتبال.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  7  =