آخرین وضعیت طرح استانی شدن انتخابات مجلس

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس پس از بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با تسنیم، از درخواست 70 نماینده مجلس برای بررسی استانی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در این کمیسیون، گفت: با توجه به اینکه 70 نماینده مجلس درخواست بررسی این طرح را در کمیسیون شوراها داشت‌اند، بنابراین، این طرح در کمیسیون شوراها بررسی شده است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های کارشناسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها، کلیات آن به تصویب رسیده است، افزود: در حال حاضر کمیته‌ مشترکی بین مجلس، وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات برای بررسی این طرح تشکیل شده تا معایب و مزایای آن را بررسی کرده و نتیجه را به کمیسیون ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه کمیته مشترک مجلس و دولت برای بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس، مشغول اقدامات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی است، اظهار داشت: احتمالا نتایج بررسی کمیته مشترک دولت و مجلس برای بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس تا پایان هفته آینده در کمیسیون شوراها پایان یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس پس از بررسی و تصویب بودجه سال آینده در دستورکار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  23