شرکت پایم ۸/۱میلیون مصرف کننده و ۲۶ میلیون پوند انتقال وجه داشته است

از ماه آوریل سال گذشته تاکنون

از ماه آوریل سال گذشته تاکنون 8/1 میلیون انگلیسی در نرم افزار موبایلی پرداخت انگلیسی Paym با پشتیبانی بانک انگلستان، عضو شده اند و 26 میلیون پوند را با این نرم افزار جا به جا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک از ماه آوریل سال گذشته تاکنون 8/1 میلیون انگلیسی در نرم افزار موبایلی پرداخت انگلیسی Paym با پشتیبانی بانک انگلستان، عضو شده اند و 26 میلیون پوند را با این نرم افزار جا به جا کرده اند.

کلیه کاربران این سرویس می توانند وجه نقد را به مخاطبان خود انتقال دهند و برای این منظور فقط شماره تلفن همراه آن ها کافی است. این سرویس در حال حاضر به 40 میلیون شماره حساب از مشتریان انگلیسی متصل شده است.

با توجه به داده های استخراج شده از ماه نوامبر سال 2014، تعداد تراکنش های پرداخت انجام شده در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 49 درصد از کل پرداخت های سرویس Paym را تشکیل داده اند. تاکنون بیشترین موارد مصرف این سرویس به ترتیب، انتقال به دوستان (21 درصد)، انتقال وجه به والدین و همسرها (19 درصد) و انتقال وجه به فرزندان (13 درصد) بوده است.

کریگ تیلوتسون، مدیر عامل Paym می گوید: «بیشتر مردم به صورت روزانه از سرویس پرداخت موبایلی Paym استفاده می کنند و نه دهم از دارندگان حساب های جاری در حال حاضر می توانند برای استفاده از این سرویس پرداخت فقط با شماره موبایل خود، اقدام کنند.

سرویس Paym، راه حلی امن برای جابه جایی پول با دوستان و خانواده در تعطیلات آخر هفته بوده و هیچ گاه روشی به این سادگی وجود نداشته است و البته نیاز به هیچ گونه شماره حساب، پول نقد و هیچ گونه کد مرتب سازی نیست.»

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26956&topic=payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =