خودروهای شاسی‌ بلند زیر ۲۰۰ میلیون (+جدول)

در میان خودروهای شاسی بلند زیر 200 میلیون تومان، هیوندای سانتافه ix45 فول 10 ایربگ با قیمت 199 میلیون تومان، بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است و لیفان X60 نیز، با قیمت 59 میلیون تومان کمترین قیمت شاسی‌ بلندها را در بازار ایران در دست دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از اقتصادنیوز، در هنگام خرید خودرو، افراد هر کدام معیارهای مختلفی دارند که خرید آنها را از هم متمایز می‌کند. این معیارها می‌تواند از قبیل قدرت، کیفیت، ظاهر، قیمت و… باشد که هر فرد، بر اساس سلیقه و نیاز خود، خودروی مناسب و دلخواه را خریداری می‌کند.

کلاس بدنه خودرو از معیارهای ظاهر خودرو است که برای خیلی از افراد مهم است و به آن توجه ویژه‌ای دارند. کلاس بدنه خودروها شامل سدان، شاسی بلند، کوپه، لیموزین و… است که در این گزارش به معرفی خودروهایی با کلاس بدنه شاسی بلند پرداخته شده است. 

خودروهای با کلاس بدنه شاسی‌بلند یا همان اس‌. یو. وی، به دلیل بیشتر بودن ارتفاع محور آنها تا زمین نسبت به خودروهای معمولی، برای کاربردهای غیرجاده‌ای و بیابانی گزینه مناسبی هستند. همچنین این خودروها بسیار جادار بوده و می‌توان از آنها به عنوان خودروهای خانوادگی یاد کرد. 

البته همان‌طور که گفته شد، علاوه بر شکل ظاهری و فنی خودرو، قیمت نیز از عوامل تاثیرگزار برای انتخاب است که در جدول زیر خودروهای شاسی بلند با قیمت‌های زیر 200 میلیون تومان موجود در بازار ایران آورده شده است.

جدول خودروهای شاسی بلند زیر 200 میلیون تومان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =