معاون اول روحانی در حرم امام حسین (ع)

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر چهارشنبه پس از ورود به کربلای معلی، حرمین حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زیارت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر چهارشنبه پس از ورود به کربلای معلی، حرمین حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زیارت کرد.

جهانگیری در دومین روز سفر خود به کشور عراق دقایقی قبل وارد کربلای معلی شد و در بدو ورود به این شهر به زیارت حرمین امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) رفت.

جهانگیری که روز دوشنبه سفر خود را به عراق آغاز کرد روز گذشته در بغداد در کمیسیون عالی مشترک ایران و عراق شرکت کرد.

معاون اول رییس جمهوری را در این سفر «محمد رضا نعمت زاده»، «سید حسن قاضی زاده هاشمی»،«علی طیب نیا»، «عباس آخوندی» و «محمود حجتی» وزیران صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی و مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری همراهی می کنند.

همچنین در این سفر مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی تهران، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، رستم قاسمی مشاور معاون اول رییس جمهوری و دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق و سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت حضور دارند.

معاون اول رییس جمهوری فردا در آخرین روز از سفر خود به عراق برای دیدار با مراجع عظام تقلید و زیارت حرم مطهر نخستین پیشوای شیعیان عازم نجف اشراف می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄    =  7