لویدز واریز یا عدم واریز وجه تخفیف خرید ها را به مشتران اعلام می کند

لویدز بانک، برای عدم واریز نقدی تخفیفات بر روی گوشی ها و ساعت های هوشمند مشتریان هشدارهایی ارسال می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک لویدز بانک، برای عدم واریز نقدی تخفیفات بر روی گوشی ها و ساعت های هوشمند مشتریان هشدارهایی ارسال می کند. این بانک برنامه روزانه ای برای تخفیف ها ارائه می کند که مطابق با آن، کلیه خریدهای موادغذایی، پوشاک، وسایل منزل و رستوران ها را در وسیعی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح، و پوشش می دهد.

لویدز، به عنوان بخشی از برنامه روزانه واریز یا عدم واریز وجه تخفیف های هر ماه را به آن دسته از مشتریانی که بیش از 500 پوند خرید کرده باشند؛ اعلام می کند.

به گفته آدریان برایانت، مدیر بخش دیجیتال در بانک لویدز، راه اندازی این اطلاعیه های مبنی بر تخفیف های روزانه، اولین گام به سوی اطلاع رسانی گسترده برای مشتریان بانکداری موبایل است.

وی در این باره گفت: «در دنیای شلوغ امروز، ما دائما به دنبال روش های جدیدی برای کمک به تعامل با مشتریان خود به صورت کارآمدتری هستیم. این اطلاعیه های جدید، باعث می شود مشتریان بانک لویدز به صورت روزانه، آخرین اخبار تخفیف ها و پاداش ها را از بانک دریافت کنند. علاوه بر این، مشتریان ساعت و گوشی هوشمند خود را به نحوی با یکدیگر همگام می کنند که پیام های بانک، به صورت آنی روی مچ دست شان مشاهده نمایند و این موضوع، تجربه موبایلی را بسیار ساده تر از قبل می کند.»

بانک لویدز ادعا می کند 5/2 میلیون مشتری موبایلی دارد که 5/1 میلیون نفر از آن ها برنامه بانک را دانلود کرده اند.

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26982&topic=payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2