دستبرد به خانه گزارشگر فوتبال

شنیده شد که پلیس آگاهی درحال تحقیق درباره دستبرد میلیونی به خانه یکی از گزارشگران مشهور فوتبال است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شنیده های روزنامه آرمان به شرح زیر است:
 

یک خیابان به‌نام امام(ره) در نجف

شنیده شد که برای اولین‌بار در عراق، یک خیابان به نام امام خمینی(ره) نامگذاری شد که بعد از ظهر چهارشنبه برای این منظور مقامات محلی استان نجف مراسمی با حضور دو معاون رئیس‌جمهوری و مسئولان کنسولی و شخصیت‌های برجسته این شهر برگزار کردند. ایرنا نوشت؛ خیابانی که به نام امام خمینی(ره) نامگذاری شده، 6‌بانده و به طول 6 کیلومتر است که از ورودی شهر نجف از سمت فرودگاه به سمت کوفه، تا کمربندی این شهر را دربر می‌گیرد. در ورودی به این خیابان از همان ابتدا با یک تصویر بزرگ از امام خمینی(ره) و تابلوی راهنمایی که بر آن نوشته شده «شارع الامام روح‌ا… الخمینی»، روبه‌رو می‌شوید؛ موضوعی که با نصب این تابلوها در دو سه روز اخیر نظر رانندگان عبوری را به خود جلب کرده است.
 
جشن تولد 91 سالگی پیرترین رهبر جهان

شنیده شد که رئیس‌جمهوری زیمبابوه، پیرترین رهبر جهان روز شنبه تولد 91‌سالگی خود را جشن گرفته و با انتقاد شدید منتقدان روبه‌رو شد که جشن تولد پرهزینه‌اش را «شرم‌آور» خوانده و وی را به فرو بردن کشور در فقر متهم کردند. ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت؛ رابرت موگابه، رئیس‌جمهوری زیمبابوه در نشست انجمن توسعه جنوب آفریقا در پرتوریا گفت: من از رسیدن به این سن بسیار خوشحالم و از اینکه خداوند مراقب من است، خرسندم. پس از سال‌ها انتقاد بین‌المللی، درحال حاضر اتحادیه اروپا کمک به زیمبابوه را از سر گرفته و تحریم‌های اعمال شده بر برخی از مقامات ارشد دولت این کشور را برداشته است. این در حالی است که موگابه اخیراً به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه آفریقا انتخاب شد.
 
اسکان مسافران پرواز بندرعباس- مشهد

شنیده شد که مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: پرواز شماره‌ 945 هواپیمایی ایرتور که قرار بود ساعت هشت و سی دقیقه صبح روزجمعه یکم اسفندماه با 150 مسافر انجام شود به‌علت نقص فنی انجام نشد و شرکت هواپیمایی مذکور مجبور به اسکان مسافران درهتل هرمز بندرعباس شد. «رضا بدیعی‌فرد» افزود: این هواپیما که قرار بود فرودگاه بندرعباس را به مقصد مشهد ترک کند اما به‌دلیل نقص فنی دربرق موتورهواپیما موفق به انجام پرواز در موعد مقرر نشد و تلاش برای رفع نقص نیز به نتیجه نرسید. افزود: هواپیمای مذکور اگرچه درساعت 11و 30 دقیقه برای پروازاعلام آمادگی کرد لیکن به‌دلیل اینکه به برخی مسافران پرواز اعلام شده بود ساعت 16 پرواز انجام می‌شود، انجام پرواز به بعد از ظهر در زمان اعلام‌شده موکول شد.
 
خبرخوش به کارمندان دولت درباره سهام عدالت

شنیده شد که خراسان نوشت؛ بر اساس ابلاغیه یک مسئول مهم اجرایی به همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، اعلام شده است که بر اساس تصمیم جدید مسئولان ارشد اجرایی، واگذاری سهام ترجیحی به کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته که در زمان فروش سهام بنگاه مشمول واگذاری، واجد شرایط دریافت سهام ترجیحی بوده‌اند ولی از مزایای آن در مقطع مذکور برخوردار نشده اند، از محل مانده سهام ترجیحی جذب نشده بنگاه مورد واگذاری، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از جمله سقف حداکثر 5 درصد مجاز شده است.
 
تکذیب خبر ارتکاب قتل توسط دادستان پردیس

شنیده شد که رئیس کل دادگستری استان تهران، خبر وقوع قتل توسط دادستان پردیس را تکذیب کرد. ایسنا نوشت؛ غلامحسین اسماعیلی، در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحت خبر کشته شدن مالک یک بنای غیرمجاز در شهر پردیس توسط دادستان این شهر اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم. وی ادامه داد: در یک ماه اخیر هیچ‌گونه تخریبی صورت نگرفته، اگر هم تخریبی انجام شده چنین موضوعی رخ نداده است. بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور در حاشیه همایش سراسری پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وقوع قتل توسط دادستان پردیس در حین تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این شهرستان، گفت: صبح دیروز دادستان تهران در جلسه‌ای گزارشی را ارائه دادند، اما گزارش را دقیق نمی‌دانم. اطلاعات من در حد همین شنیده‌های شماست و من موضوع تائید شده‌ای ندارم.
 
9 محکوم از قطر به ایران منتقل می‌شوند

شنیده شد که معاون وزیر دادگستری و رئیس کارگروه انتقال محکومین از انتقال 9 محکوم ایرانی از قطر به کشورخبر داد. سید علی رئیس الساداتی گفت: این محکومان که به مجازات حبس در کشور قطر محکوم شده بودند، برای گذراندن ادامه دوران محکومیتشان به ایران منتقل می‌شوند. وی افزود: انتقال این تعداد محکوم در ادامه روند انتقال محکومین ایرانی از سایر کشورها و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و قطر انجام می‌شود. وی، زمان انتقال این افراد را چهارم اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: این افراد از طریق مرز هوایی و در فرودگاه امام خمینی (ره) به مقامات قضایی کشور تحویل داده می‌شوند.
 
دستبرد به خانه گزارشگر فوتبال

شنیده شد که پلیس آگاهی درحال تحقیق درباره دستبرد میلیونی به خانه یکی از گزارشگران مشهور فوتبال است. شامگاه پنجشنبه درحالی‌که این گزارشگر مشهور در استودیوی پخش شبکه سوم سیما برای گزارش مسابقه فوتبال در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شد، به او خبر رسید سارقان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند. به این ترتیب گزارشگر دیگری جایگزین وی شد تا او پیگیر ماجرای سرقت شود. در جریان بررسی‌های اولیه مأموران معلوم شد سارقان با ورود به خانه او واقع در خیابان شیخ بهایی مقدار زیادی پول و جواهرات سرقت کرده‌اند. براساس این گزارش، کارآگاهان پلیس آگاهی به‌دنبال دستگیری سارقان هستند.
 
هیجان نوازنده آمریکایی در تهران

شنیده شد که «باب بلدن» سرپرست گروه آمریکایی «انیمیشن» که شامگاه 30‌بهمن ماه میهمان جشنواره موسیقی فجر بود، آنچنان از شور مخاطبان ایرانی‌اش به وجد آمده بود که در پایان اجرا، دوربین‌اش را برداشت و از تماشاگران حاضر در تالار وحدت عکس یادگاری گرفت. تالار وحدت میزبان گروه آمریکایی پنج نفره به سرپرستی «باب بلدن» موسیقیدان برنده سه جایزه معتبر «گرمی» بود و به نظر می‌رسید هم نوازندگان و هم تماشاگران از این اجرا راضی بودند. سرپرست گروه «انیمیشن» پس از اجرای قطعه اول، رو به موسیقی‌دوستان ایرانی گفت: می‌خواستم بدانید که چقدر خوشحالیم از اینکه اینجا هستیم و برای شما می‌نوازیم. ما می‌خواستیم به اینجا بیاییم و بین این مردم باشیم. نمی‌دانید بودن در اینجا چه تجربه شعف‌انگیزی برای ماست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −  54  =