اظهارات مدیر سابق شبکه یک درباره جنجال اخیر دهباشی

مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران در پی اعتراض حسین دهباشی مدیر پروژه «تاریخ شفاهی ایران در عصر پهلوی دوم» به پخش برنامه ای تلویزیونی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر سابق شبکه یک سیما در پاسخ به مدیر پروژه «تاریخ شفاهی ایران در عصر پهلوی دوم» توضیح داد که برنامه پخش شده در دهه فجر با عنوان به روایت دربار ارتباطی با این پروژه ندارد.

«بهبه گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مشرق،مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران در پی اعتراض حسین دهباشی مدیر پروژه «تاریخ شفاهی ایران در عصر پهلوی دوم» به پخش برنامه ای تلویزیونی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

متن توضیح فرجی به این شرح است:

درباره فرم توافقنامه ای که جناب آقای دهباشی تهیه کننده محترم مستند رازها و دروغ ها در سایت ها منتشر کرده اند لازم می دانم توضیح دهم که آنچه در توافقنامه منتشر شده آمده، مربوط به تولید مستند جدیدی است که قرار بوده با استفاده از تصاویر پروژه تاریخ شفاهی ایران که قبلا ضبط آن به اتمام رسیده بود و تمامی راش های آن تحویل مالک و صاحب آن یعنی صدا و سیما گردیده تا تولید شود.

لذا بهره برداری صدا و سیما از راش ها و منابع رازها و دروغ ها در هیچ جای توافق جدید منع نشده و هیچ محدودیتی برای سازمان صدا و سیما در استفاده از آن تولیدات وجود نداشته و ندارد. چرا که اساسا تولید به اتمام رسیده و مالکیت آن متعلق به سازمان صدا و سیماست.

«به
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70