مهندس صدرهاشمی‌نژاد کارآفرین برگزیده شناخته شد

همزمان با برگزاری جشنواره تجلیل از رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر پرچم رهبران کارآفرین، به مهندس صدرهاشمی‌نژاد تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور کارآفرینان و دانشگاهیان در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر زالی رئیس دانشکده کارآفرینی و دبیر علمی این جشنواره، مهمترین دستاورد جشنواره را شناسایی و معرفی کارآفرینان کشور برشمرد و گفت: کارآفرینان گنجینه‌های این کشور و بهترین الگو برای یادگیری جوانان و نسل جدید ما هستند. رهبران کارآفرین، به عنوان امید ملت ایران در تنگناهای اقتصادی، بزرگان صنعت خود هستند و در صنعت خود هم پیشگامند و هم پیشتاز.
وی افزود: این بزرگواران مظهر عشق و اراده هستند. اشتیاق به کار، اشتیاق کارآفرینانه، اشتیاق به وطن و اشتیاق به خدمت و خیررسانی از ویژگی‌های مشترک رهبران کارافرین است که ما در مراحل تدوین اطلاعات و مصاحبه با این عزیزان، به عینه آن را مشاهده کردیم. اعتقاد راسخ داریم که کارآفرینان ما اگر بالاتر از بیل گیتس و استیو جابز نباشند، کمتر نیستند. دانشکده کارآفرینی افتخار دارد که از تجربیات و اندیشه‌های این بزرگواران، برای تولید دانش بومی در حوزه کارآفرینی، استفاده نماید.
در ادامه مراسم، مهندس شافعی رئیس جشنواره در بخش کارآفرینان اقتصادی، حرکت بسیار ارزشمند دانشکده کارآفرینی را نویدی برای شکوفایی کارآفرینی در کشور دانست و از کارآفرینان بزرگی یاد کرد که نام نیک‌شان همواره در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به این که در حال حاضر علاوه بر سازمان‌های مسئول، نهادهای مردمی و موسسات نیکوکارانه هم در صحنه فعالیت کارآفرینانه حضور پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این خلاء بزرگ در عرصه اقتصادی، با این حرکت سازنده آینده متفاوتی را رقم بزند. شافعی با بیان اینکه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی کارآفرینان موضوع بسیار مهمی است، ادامه داد: کسانی در صحنه کارآفرینی ماندگار می‌شوند که به مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند. کارآفرینی نقطه اوج یک انتخاب مناسب برای فعالیت نیکوکارانه، توانمندسازی جامعه و توسعه اقتصادی است.
در ادامه این مراسم از مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین و هلدینگ استراتوس به عنوان کارآفرین برگزیده در حوزه اقتصادی معرفی شد که با اهدای تندیس و لوح تقدیر از این رهبر کارآفرینی تقدیر شد ضمن اینکه پرچم رهبران کارآفرین، به آقای مهندس صدرهاشمی‌نژاد به عنوان نماینده رهبران کارآفرین جشنواره دوم تحویل داده شد.
لازم به ذکر است در اولین مراسم همیاری کارآفرینانه برای احداث ساختمان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، که بسیار پر انرژی و با شکوه برگزار شد، حدود 19 میلیارد تومان از سوی کارآفرینان خیر اعلام همیاری شد که مهندس صدرهاشمی‌نژاد مبلغ 10 میلیارد ریال به این اقدام مهم اختصاص داد.
مهندس صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور خدمات موثر در حوره بانکی کشور از خود بر جای گذاشته است، ضمن اینکه مهندس صدرهاشمی‌نژاد در حوزه خدمات مهندسی و پیمانکاری نیز شرکت هلدینگ ساختمانی استراتوس تاسیس کرده که این شرکت اولین صادرکننده خدمات فنی مهندسی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
لازم به ذکر است سال گذشته و همزمان با روز ملی مهندس رئیس مجلس شورای اسلامی از مهندس صدرهاشمی‌نژاد قدردانی کرده بود.
در همایش "روز ملی مهندس" که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، مهندس محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شده بود، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر، از خدمات، نوآوری‌ها و دستاوردهای مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سامانه استراتوس بابت 35 سال فعالیت در عرصه فنی مهندسی و پیمانکاری کشور قدردانی کرده بود.

منبع:بانک اقتصاد نوین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1