نکونام ، علیه قلعه نویی اعاده حیثیت می کند؟

حکم دادگاه به نفع جواد نکونام روز چهارشنبه رسانه ای شد اما وکیل امیر قلعه نویی در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد که از صدور حکم خبرندارد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از عصرایران – حسن زاده وکیل جواد نکونام ، امیرقلعه نویی را تهدید کرده که در صورت اعتراض به حکم دادگاه اعاده حیثیت خواهند کرد. این تهدید در حالی رخ داده که چهارشنبه گذشته دادگاه حکم به برائت جواد نکونام از شکایت امیرقلعه نویی داده بود. امیرقلعه نویی از جواد نکونام به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود اما دادگاه حکم داد که حرف های جواد نکونام افترا نبوده است.

حکم دادگاه به نفع جواد نکونام روز چهارشنبه رسانه ای شد اما وکیل امیر قلعه نویی در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد که از صدور حکم خبرندارد .او گفت که حکم نمی تواند فقط به متشاکی ارائه شود و اواز صدور حکم خبر ندارد. وکیل امیرقلعه نویی مدعی شده بود که در صورتی که حکم صادر شده باشدبه آن اعتراض خواهد کرد.

صحبت های وکیل امیرقلعه نویی ، سبب شد که وکیل جواد نکونام مصاحبه و تهدید کند.حسن زاده در مصاحبه با ایلنا گفته است:« در دادگاه نکونام توانست به مواردی که قلعه‌نویی روی جملاتی که از مصاحبه موکلم انتخاب کرده بود و شکایت داشت حرف‌هایش راثابت کند اما اطلاعی ندارم قلعه‌نویی به این حکم اعتراض کرده یا نه. بهتر است دوستان این ماجرا را ادامه ندهند. الان هم با وجود اینکه حق شکایت برای نکونام وجود دارد اما موکلم اهل شکایت نیست و حتی این موضوع را پیگیری نکرده است»

 

ماجرای شکایت امیرقلعه نویی از جواد نکونام از مصاحبه کاپیتان تیم ملی با روزنامه خبر ورزشی شروع شد. جواد نکونام در مصاحبه ای مفصل صحبت هایی در مورد قلعه نویی کرد که منجر به شکایت او شد. حالا دادگاه به نفع نکونام حکم داده و وکیل اش تهدید کرده که در صورت اعتراض به این حکم ، اعاده حیثیت خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =