شرکت ایمجین، پلتفرم پیشرفته برای بازاریابی موبایلی ارائه می کند

ایمجین (Emagine) نام شرکتی است که خود را تامین کننده تخصصی نرم افزارهای بازاریابی مشتری بر اساس محتوا و سرویس های مدیریت شده برای تامین کننده های موبایل می نامد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ایمجین (Emagine) نام شرکتی است که خود را تامین کننده تخصصی نرم افزارهای بازاریابی مشتری بر اساس محتوا و سرویس های مدیریت شده برای تامین کننده های موبایل می نامد؛ به تازگی از VoltDB در پایگاه داده SQL خود به عنوان هسته پلتفرم تصمیم گیری آنی در لحظه وقوع رویدادها استفاده می کند.

شرکت ایمجین پژوهش هایی انجام داده است که نشان می دهد 54 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده و کانادا، اگر اخبار و پیشنهادات فروش مربوط به خود را دریافت نکنند به فروشگاه وفادار نخواهند ماند. این شرکت اعلام کرد که پلتفرم تصمیم گیری آنی در لحظه وقوع رخدادها با استفاده از کمپین های بازاریابی، و با تشخیص اتوماتیک رویدادها و بر اساس سیستم تشخیص وقوع رخداد (برای مثال پایان یک تماس، استفاده از گوشی در یک محل خاص، زیاد شدن داده ها بر اساس یک معیار معین) پیام های شخصی را ارسال می نماید. این سیستم می تواند تامین کنندگان سرویس های ارتباطی را قادر به اجرای کمپین های ارتباطی آنی کند تا آن ها بتوانند زمانی که گوشی موبایل مشتری هنوز در دست او قرار دارد؛ پیام هایی را برای وی ارسال دارند.

 دیوید پیترز، مدیرعامل شرکت بین المللی ایمجین اظهار داشت: « بیش از 15 سال است که در حال اجرای کمپین ارتباطی برای CSP هستیم که در سال 2015 که شکی نیست CSP ها و مشتریان با داشتن امکان پرداخت آنی و سیستم های خرید با یک اشاره، نیازمند تعاملات آنی با بخش های تجاری مورد علاقه خود هستند و این پلتفرم، برای پاسخگویی به این نیازمندی ها بسیار ضروری است.»

این شرکت اعلام کرد که پایگاه داده VoltDB را انتخاب کرده است؛ زیرا معماری آن مقیاس پذیری نامحدود دارد و با انجام عملیات سریع و تحلیل های آنی و همچنین پردازش داده های انبوه و به کارگیری آن ها قابلیت اتکای سیستم به داده های سریع و هوشمند را افزایش می دهد. VoltDB پلتفرم تصمیم گیری آنی را برای ارسال پیشنهادات و تخفیفات لحظه ای به کاربران پرداخت موبایلی به صورت آنی آماده می کند و از اهرم هایی مانند آستانه موجودی حساب پایین، هشدارهای پایان ارتباط و به کارگیری داده ها در بسته نرم افزاری خود استفاده می نماید.

منبع: http://www.mobilepaymentstoday.com/news/emagine-enhances-real-time-mobile-marketing/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  10