حذف شرکت ایرانی از مسابقه به بهانه تحریم

آژانس تبلیغاتی بادکوبه که یکی از آژانس‌های تبلیغاتی پر سابقه ایران است و تاکنون موفق به کسب جوایز بین‌المللی زیادی در حوزه تبلیغات از جمله کسب جایزه بهترین آگهی تلویزیونی ال جی در جهان در سال 2006 و 2007، امسال نیز همانند سال‌های پیش در جشنواره لینکس دبی که وابسته به جشنواره تبلیغاتی کن است شرکت کرده و در 4 بخش مختلف در این جشنواره شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در حالی که یکی از شرکت های خصوصی ایرانی توانسته بود تا مرحله نیمه نهایی مسابقات لینکس امارات شرکت کند و یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان نخست بود، امارات به شیوه جالبی شرکت ایرانی را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار عصرایران، آژانس تبلیغاتی بادکوبه که یکی از آژانس‌های تبلیغاتی پر سابقه ایران است و تاکنون موفق به کسب جوایز بین‌المللی زیادی در حوزه تبلیغات از جمله کسب جایزه بهترین آگهی تلویزیونی ال جی در جهان در سال 2006 و 2007، امسال نیز همانند سال‌های پیش در جشنواره لینکس دبی که وابسته به جشنواره تبلیغاتی کن است شرکت کرده و در 4 بخش مختلف در این جشنواره شرکت کرده است.

این جشنواره امسال از 8 تا 10 مارس، هفتمین سال برگزاری خود را با شعار ترویج خلاقیت در جهان برگزار کرد، آژانس بادکوبه نیز در این جشنواره شرکت کرده و آثار آن نیز در 4 بخش به مرحله نیمه نهایی رسید.

 اما چند روز قبل از اعلام اسامی کاندیدهای نهایی، آژانس بادکوبه با نامه‌ای از دبیرخانه‌ جشنواره مواجه شد که در آن اعلام‌شده بود، چون ایران تحریم شده ، این شرکت ایرانی حق حضور در مراحل بعدی مسابقه را ندارد!

گفتنی است، این شرکت خصوصی ایرانی مراتب اعتراض خود را به مسئولان این جشنواره اعلام کرده ولی مسؤولان اماراتی اصرار دارند به بهانه تحریم ها ایران را از دور رقابت ها حذف کنند، تو گویی قرار است با تیزرهای تبلیغاتی، سلاح هسته ای در ایران تولید شود!

کارشکنی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  10  =