گریه پس از شنیدن فحش ها به مطهری

چطور می شود که در روز روشن بیایند و به این شکل وقیحانه خودروی حامل دکتر مطهری را مورد حمله قرار دهند و به او فحش های رکیک دهند. حقیقتا از شنیدن فحش ها به ایشان، اشک انسان سرازیر می شود، واقعا اینها چه کسانی هستند با چه مبنای شرعی عمل می کنند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمید انصاری  قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در واکنش به حادثه شیراز گفت: وقتی خبر حمله به آقای مطهری را خواندم، حقیقتا متاثر و متاسف شدم، حتی شرمنده فرزندانم شدم که امروز در حوزه کار علمی و غیره فعال هستند که اصلا توجیه این قضیه پس از گذشت سه دهه از انقلاب چیست.

وی افزود: ما با آن آرمان ها و شعارهای زیبای مان، اکنون به جایی رسیده ایم که فردی مثل دکتر علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس و منتخب مردم تهران، فردی که در تقیدش به اسلام شکی نیست، اجازه سخنرانی پیدا نمی کند و چند نفر به طور برنامه ریزی شده سخنرانی او را برهم می زنند.

انصاری با طرح این سئوال که «این جریان های خودسر به کجا وابسته اند و چه مصونیتی دارند؟» گفت: واقعا چطور می تواینم این حادثه را توجیه کنیم، چطور می توان پذیرفت که در کشور ما که قانون گرایی و قانون مداری شعار آن بوده و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مقابله با این حرکات خودسرانه چندین نوبت موضع صریح داشته اند، چنین اتفاقاتی بیافتد.

وی ادامه داد: چطور می شود که در روز روشن بیایند و به این شکل وقیحانه خودروی حامل دکتر مطهری را مورد حمله قرار دهند و به او فحش های رکیک دهند. حقیقتا از شنیدن فحش ها به ایشان، اشک انسان سرازیر می شود، واقعا اینها چه کسانی هستند با چه مبنای شرعی عمل می کنند؟

قائم مقام موسسه نشر اثار امام (ره) خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که پیش از انقلاب و پس از آن حضور داشته ام، در مقابل این حادثه هیچ توجیهی ندارم، جز اینکه بگویم باید عزم جدی برای برخورد با این مسئله بوجود بیاید.

انصاری در ادامه ضمن درخواست تمامی گرایش های سیاسی برای محکومیت حادثه شیراز گفت: اگر قرار باشد فرزند کسی مانند شهید مطهری نتواند حرف بزند، پس تکلیف بقیه روشن است.

قائم مقام موسسه نشر آثار امام (ره) اضافه کرد: باید با این مسئله و عاملان آن به صورت جدی برخورد شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3