پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی، فرارسیدن نوروز سال 1394 را به هموطنان خصوصاً فعالان عرصه تجارت و بازرگانی و همکاران نظام بانکی تبریک و شادباش گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی صالح‌آبادی در این پیام تبریک آورده است: برای سال 1394 لازم است مأموریت بانک و چشم‌انداز آن با توجه به شرایط فعلی و آینده کشور عزیزمان و اقتصاد بین‌الملل بازنگری شود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه همکاری‌ها با مؤسسات مالی سایر کشورها در سال آینده افزایش می‌یابد تصریح کرد: گسترش همکاری‌های بانکی در داخل کشور، هم‌افزایی بانک با مجموعه‌های اقتصادی تابعه از دیگر برنامه‌های مهم در سال آینده خواهد بود.
متن کامل پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه روزهای نویدبخش بهار، فرا رسیدن سال نو را خدمت فعالان عرصه تجارت و بازرگانی و همکاران محترم نظام بانکی و کارکنان بانک توسعه صادرات ایران و خانواده‌های محترم‌شان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در پرتو انوار هدایت الهی حضرت فاطمه زهرا (س) سال جدید سالی سرشار از سعادت، شادکامی توأم با خیر و برکت برای شما عزیزان باشد.
در سال گذشته که به نام" اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده بود با وجود محدودیت و مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه استکبار، گام‌های مؤثری برای خروج غیرتورمی از رکود و حل مشکلات صادرکنندگان برداشته شد و امیدوارم این حرکت‌ها در سال جدید نیز با عزم، اراده قوی و مشارکت تمامی همکاران تداوم یابد.
برای سال 1394 لازم است مأموریت بانک و چشم‌انداز آن با توجه به شرایط فعلی و آینده کشور عزیزمان و اقتصاد بین‌الملل بازنگری شود و همکاری‌ها با مؤسسات مالی سایر کشورها افزایش یابد. گسترش همکاری‌های بانکی در داخل کشور، هم‌افزایی بانک با مجموعه‌های اقتصادی تابعه از دیگر برنامه‌های مهم در سال آینده خواهد بود. همچنین توسعه هدفمند منابع انسانی و تحولات اساسی در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارایه خدمات تخصصی و خلاقانه به صادرکنندگان کشور از دیگر اولویت‌های بانک به شمار می‌رود.
امید آن دارم با همکاری سرمایه انسانی توانمند، کارآمد و ارزشمند در بانک توسعه صادرات ایران، در سال آینده به مدد تقویت حس خودباوری، اتکا بر قابلیت‌های درونی و عقلانیت و تدبیر  با نوسازی و بهسازی نظام بانکی در سایه شرایط جدید بین المللی، رفاه، توسعه و پیشرفت نصیب میهن اسلامی گردد و انتظار می‌رود همکاران محترم با تلاش و فعالیت مضاعف در اجرای این سیاست‌ها و اولویت‌های بانک در سال 1394 بیش از پیش مشارکت فعال داشته باشند.
فرصت را مغتنم دانسته از تلاش‌ها و زحمات یکایک شما همکاران عزیز در انجام وظایف محوله و تلاش تولیدکنندگان عزیز و صادرکنندگان کوشا به عنوان جهادگران اقتصادی کشور تشکر و قدردانی ‌نمایم. امیدوارم در سایه همدلی، همفکری و همکاری بیشتر شما عزیزان روز به روز شاهد موفقیت بیشتر بانک و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
علی صالح‌آبادی
 رئیس  هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  3  =