همسو با دولت در خدمت مشتریان بانک هستیم

مدیر عامل بانک تجارت تاکید کرد: تعیین شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی در سال 1394 ازسوی رهبر معظم انقلاب،فرصتی بی بدیل برای پیشرفت برنامه های راهبردی اقتصاد کشور فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک تجارت، در آیین دیدار نوروزی که با حضور گروه زیادی از مدیران ، کارکنان و همکاران بازنشسته این بانک برگزار شد، مقدم ابتدا با تقدیر از مدیران وکارکنان شاغل و بازنشسته بانک گفت: امیدواریم در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب با برنامه های دولت جهت بازسازی اقتصاد کشور همراه بوده و در کنار آن بتوانیم یک بنگاه اقتصادی سودآور و روزآمد برای سهامداران و مشتریان بانک باشیم.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به توفیق کشور درمذاکرات هسته ای گفت:این توافق در صورت حصول نتیجه نهایی، فرصتی بسیارخوب برای حضور قدرتمندانه بانک های ایرانی در بازارهای جهانی فراهم خواهد آورد .  بادرنظر گرفتن این مهم باید شرایطی را فراهم کنیم تابلافاصله پس از رفع تحریم ها،بتوانیم خدمات مورد نیاز مشتریان را به بهترین شکل به آنان ارائه کنیم. فراموش نکنیم که خدمات ارزی می تواند نقش بسیار مهمی در افزایش درآمدها و سودآوری بانک داشته باشد.

مقدم در پایان با تاکید بر لزوم تقویت سبددرآمدی بانک از محل ارایه خدمات نوین بانکی و توجه به آموزش نیروی انسانی ، از تمامی کارکنان بانک تجارت درخواست کرد تا در سال 94 با همدلی همه جانبه و تلاش مضاعف برای موفقیت بانک از هیچ کوششی فروگذار نباشند.
منبع:بانک تجارت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  21