با یک نگاه کیف پول موبایلی خود را فعال کنید

شرکت وودافون در ترکیه از تکنولوژی EyeVerify (احراز هویت براساس چشم) استفاده می کند. از این پس مشتریان وودافون می توانند فقط با نگاه کردن به گوشی هوشمندشان کیف پول موبایلی خود را باز کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت وودافون در ترکیه از تکنولوژی EyeVerify (احراز هویت براساس چشم) استفاده می کند. از این پس مشتریان وودافون می توانند فقط با نگاه کردن به گوشی هوشمندشان کیف پول موبایلی خود را باز کنند.

آن دسته از کاربران کیف پول موبایلی Cep Cüzdan که گوشی آیفون دارند، می توانند «تصویر اسکن چشم» خود را در گوشی ذخیره کنند و از آن پس برای باز کردن کیف پول موبایلی خود کافی است یک عکس سلفی بگیرند.

این قابلیت براساس تکنولوژی EyeVerify Eyeprint ID یا شناسه تصویر چشم ایجاد شده است و نقشه منحصر به فرد رگهای چشم کاربر را به یک کلید دیجیتال می نگارد و یک کلمه عبور پیچیده 50 کاراکتری تولید می کند.

در تکنولوژی شناسه چشمی، مراحل احراز هویت و رمزنگاری به صورت محلی و در داخل گوشی کاربر انجام می گیرد. بنابراین، این شناسه ها امکان به سرقت رفتن و یا از بین رفتن ندارند.

قرارداد اخیر شرکت وودافون، نتیجه نمایندگی فروش جدید این شرکت در ترکیه و همکاری آن ها با شرکت EyeVerify و تکنولوژی Olcsan CAD می باشد./شاپرک

منبع : http://finextra.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  50