اهدای نخستین تندیس آب به کاپیتان تیم ملی آمریکا

در این دیدار که در چارچوب لیگ جهانی 2015 در سالن 12هزارنفره آزادی تهران برگزار شد، تندیس آب به‌عنوان بخشی از کمپین «آب هست، ولی کم است»، به کاپیتان تیم آمریکا اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک سامان، در این دیدار که در چارچوب لیگ جهانی 2015 در سالن 12هزارنفره آزادی تهران برگزار شد، تندیس آب به‌عنوان بخشی از کمپین «آب هست، ولی کم است»، توسط سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان به کاپیتان تیم آمریکا اهدا شد.

بر اساس این گزارش، این تندیس که با ابتکار و سفارش بانک سامان و توسط یکی از طراحان بنام کشورمان و برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب، طراحی شده است، در تمام مسابقات بین‌المللی تیم ملی والیبال، توسط کاپیتان تیم کشورمان به تیم‌های حریف اهدا خواهد شد.

گفتنی است بانک سامان در راستای فعالیت‌های خود در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ارایه راهکارهای ساده برای کاهش مصرف آب و آگاهی‌بخشی عمومی، کمپین «آب هست، ولی کم است» را از ماه محرم سال گذشته به مرحله اجرا درآورد. این کمپین می‌کوشد با برقراری ارتباط شفاف و سازنده با مخاطبان، شیوه‌های حفظ و مصرف آب را در جامعه بهبود دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  3  =