گروه سرمایه گذاری Verizon در استارتاپ SimplyTapp سرمایه گذاری می کند

شرکت Verizon Ventures(شرکت سرمایه گذاری اپراتور موبایل Verizon) اعلام کرد در استارتاپ Host Card Emulation SimplyTapp سرمایه گذاری می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت  Verizon Ventures(شرکت سرمایه گذاری اپراتور موبایل Verizon) اعلام کرد در استارتاپ Host Card Emulation SimplyTapp سرمایه گذاری می کند. این شرکت اعلام کرده که قبلا سرمایه گذاری 5.9 میلیون دلاری شرکت SimplyTapp را در سری B بودجه بندی برعهده داشته و این موضوع در اواخر سال گذشته اعلام شده بود.

شرکت استارتاپ SimplyTapp که دفتر مرکزی آن در شهر آستین مستقر است، تکنولوژی HCE را برای پرداخت های مبتنی بر NFC خود به کار می برد و از این طریق نیاز به Secure Element حذف می گردد، Secure Element توسط اپراتورهایی مانند Verizon کنترل می شود و داده های حساس کاربر به جای ذخیره شدن بر روی سیم کارت های گوشی های هوشمند بر روی پلتفرم های ابری قرار می گیرد.

شرکت Verizon میلیون ها دلار را در سرمایه گذاری مشترک خود با SoftCard صرف کرده بود تا پرداخت های مبتنی بر سیم کارت را پشتیبانی کند. اما اخیرا از ارائه این سرویس تسلیم شد و تکنولوژی خود را به طور کامل به شرکت گوگل واگذار کرد تا سرویس Android Pay راه اندازی شود.

ویجای دورادلا، از شرکت Verizon درباره این سرمایه گذاری جدید می گوید: «هر چه به آینده و متصل کردن کلیه جوامع به یکدیگر نگاه می کنیم، از پشتیبانی استارتاپ SimplyTapp خرسندتر می شویم و قصد داریم توانایی های این شرکت را به نحوی گسترده کنیم که دستگاه های موبایل بتوانند داده های حساس را به صورت امن از طریق محیط های مجازی و فیزیکی تبادل کنند.»/شاپرک

منبع : http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −    =  76