نامه بهرام رادان به حسین شریعتمداری

بهرام رادان بازیگر سینمای ایران پس از گذشت چهار روز و اندی از توئیتش که حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در آمریکا تعبیر شد، در نامه‌ای رسماً عذرخواهی کرد اما آنچه از اصل نامه جالب‌تر بود، مخاطب این نامه بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهرام رادان بازیگر سینمای ایران پس از گذشت چهار روز و اندی از توئیتش که حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در آمریکا تعبیر شد، در نامه‌ای رسماً عذرخواهی کرد اما آنچه از اصل نامه جالب‌تر بود، مخاطب این نامه بود.

به گزارش تابناک پس از اعلام قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در سراسر ایالات متحده آمریکا، در خاورمیانه نیز برخی اشخاص واکنش‌هایی نشان دادند؛ بهرام رادان از جمله آنها بود که در یک توئیت تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در آمریکا را اتفاقی تاریخی و نوشته بود: «رای دیروز دیوان عالی امریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری… از لینکلن تا اوباما…»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ahmad می گوید

    این دیگه چجورشه.چنتا اشتباه تو100ساعت؟ آقای رادان اگه نمیتونه طوری مطلب بزاره که اینهمه مورد داشته باشه و خواننده بتونه با خوندنش به منظور اصلیه نویسنده پی ببره ،مجبور نیست در مورد تمام مسائل جهان اظهار نظر کنه

ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12